jajj odanézz, FILMEK

Fogalmam sem volt mivel térjek vissza, a tyúkszaros kis életem annyi fordulatot vett mostanában, hogy már én sem tudom követni, viszont fleu...

Fogalmam sem volt mivel térjek vissza, a tyúkszaros kis életem annyi fordulatot vett mostanában, hogy már én sem tudom követni, viszont fleurnél megláttam ezt a csodálatosan fantasztikus movie challenget, a filmeket meg hát imádom, az ilyen kitöltögetős hülyeségeket meg még jobban, élvezkedjetek. Néha elgondolkodom, mi a frinces francnak tartom én még fent ezt a blogot, but then again, olyan vicces néha visszaolvasni milyen kis szánalmas vagyok. Voltam. Mindegy is.
a movie you were forced to see
Star Wars  - magamtól valószínűleg nehezen éreztem volna késztetést hogy a hatrészes Lucas-univerzumba belevessem magam, de öcsém hatalmas rajongó lévén ha ötszer nem nézette meg velem ezeket a filmeket, akkor egyszer sem. Egyébként nem panaszkodom, sokkal rosszabbul is járhattam volna, így meg legalább tudom ki az a csuvakka.
a terrible movie you love
Pitch Perfect -  tudom, tudom, egyszerűen borzalmas, bújjak el az utolsó sarokba, de kívülről tudom a Pitch Perfect minden sorát, rohadtul élvezem nézni és képtelen vagyok megunni. Nálam kenterbe veri kategóriája összes vetélytársát, de mérföldekkel.
great performance in a film
Barbra Streisand a Funny Girlben - ezer meg ezer kedvenc színészemet fel tudnám sorolni, de a Funny Girl volt az utolsó nagy wtf pillanatom, mert én általában nem szeretem a színészőket így im allgemeinen, és Streisand kisasszonyról sem gondolkodtam pozitívan, főleg a műfaj viszonylagos keretei miatt is, de úristen, mea culpa, minden visszavonva, KLASSZIS EZ A NŐ KOMOLYAN.
great movie with a bad ending
The Rocky Horror Picture Show - nem tudom megmagyarázni miért, mert összességében egy csoda ez a film, és mindenkinek csak ajánlani tudnám, de valamiért a végével sosem voltam kibékülve, sőt, ha őszintézek már itt, akkor a film első órája számomra messze übereli az azt követő snitteket.
best trilogy
a Nolan-féle Batmanek - viszonylag sok trilógiát néztem végig mostanában, és majdnem sikerült ide kiválasztranom a Gyűrűk urát, but then again, CHRISTOPHER NOLAN. És azért is, mert alapvetően egyáltalán nem  szeretem a szuperhős-filmeket, de ezekkel a Batmanekkel kivételt vagyok képes tenni bármennyiszer.
worst trilogy
Mátrix - ne nézzetek furcsán, az első Mátrix filmet egyszerűen imádtam, szerintem zseniális, kész pont. De ami utána jött... Érzéseim szerint a Mátrix is az a kupac, aminél a kevesebb néha több, és a második és a harmadik rész nekem már semmi újat nem jelentett, untam és túl sok volt a számomra teljesen érdektelen harcos-akciós jelenet.
a movie that can make you feel better
500 Days of Summer - nem tudom, biztos rosszul vagyok bekötve de nálam a feelgood movie nem felhőtlen boldogságot és kacagást jelent, hanem ilyen Tom és Summer féle furcsán melankolikus nem is vagyok boldog de mégis állapotot, meg ikeás csapnyitogatást, meg karaoket, meg The Smiths és Hall & Oates dalokat.
worst film to come out this year
Coming Out  - nem láttam ezt a filmet DE NEM IS AKAROM.
favourite pixar film
Finding Nemo - Kiderült, hogy alig láttam Pixar filmeket. Furcsa. A Fel-t például nem bírtam végignézni, a lecsó már vagy két éve itt csücsül megnézetlenül. Mindegy, a Némó nyomában kb. az egyik első mesék között volt amit moziban láttam és hát úristen ennél jobb mesét nekem nem nagyon tudnak mutatni egyszerűen tökéletes.
a film that angered you
The Hours - különösebb indokot nem tudok mondani, de valamiért szerintem nem a kellő hatásokat érte el nálam ez a film, Meryl ellenére sem. Azóta is bánt egy kicsit.
a film you will never watch again
The Artist - egyszer nagyon jó volt, de nem hiszem, hogy másodszorra jobban elvarázsolna ez a némafilmes téma, és annyi-annyi hangos film van, amit még nem láttam.
a film you're embarrased to say you watched
This Is Us - szerintem nem sok 17 éves lány reklámozza szívesen hogy szabadidejében One Directionre nyáladzik. Vagyis ja, én is találhatnék mindenféle kifogást, de minek is. Ha valaki nyomorék, az nyomorék. (bölcsesség of the day)
tv show you would love to see as a movie
Hannibal - mármint ezzel a casttel én nagyon megnéznék egy jó kis Hannibal történetet mert Hugh Dancy hát úristen, Mads meg annyira tökéletes mint Hannibal hogy bűn lenne nem filmet készíteni. Csak mondom.
best cameo
Tarantino, is this even a question.
favourite animated film
Finding Nemo, Shrek 2, Hercules, Winnie The Pooh - elég olyan vagyok mint a korosztályom. Leszámítva hogy nem bírom a harcos hercegnőket. MIÉRT SZERETI MINDENKI A HARCOS HERCEGNŐKET? MIÉRT?
best cast
Inception, Fight Club, The Departed - nem szeretném nagyon indokolni mert a nevek magukért beszélnek mármint komolyan.
best book-to-film adaptation
A clockwork orange  - szerintem ahhoz képest, amennyire lehetetlen küldetésnek tűnhetett, a gépnarancs borzalmasan jól át lett ültetve filmre. Ugyanitt a Harcosok klubja, de erről később szeretnék írni külön posztot mert elolvastam a könyvet és furcsa volt.
least favourite film by a favourite director
Hugo - nem, nem, nem, nem, nem nagyon nem tetszett ez a film, mármint megfogott, de közben annyira unalmas volt, mármint gyönyörű és szerintem nem Scorsesen múlt a történet, hanem a színészeken, de mindegy is.
most anticipated film of 2014
THE FAULT IN OUR STARS - omg csillagokat fogok hányni ha kijön.
a movie you've seen in the theatersmore than once or desired to
The Great Gatsby - jó hát ha Leoról meg a Gatsbyről van szó, nekem nem kellett kétszer mondani. Egyébként megérte. Szerintem. És majd a Csillagainkban a hibára is többször szeretnék menni.
a movie you've walked out on or wanted to
szerintem nem volt. óvatosan válogatós vagyok ilyen téren.
a movie you would love to see re-released
Grease - amúgy is guilty pleasure kategória, de hát na. Megnézném. Biztos. Első sor. .
best film by a favourite director
Snatch - wahahahaahahaha imádom guy richiet ne mondjátok el senkinek de hát egy isten kettő.
favourite christmas movie
Love Actually - nem érdekel ki szerint mennyire nyálas és közhelyes és sablonos szerintem meg rohadt jó és imádom a poénjait meg a szereposztást úgyhogy kuss.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images