2014 legjobb dalai

50. Coldplay - Ink 49. Echosmith - Cool Kids 48. Grouplove - Let Me In 47. The Pretty Reckless - Heaven Knows 46. Charli XCX - London Qu...

50. Coldplay - Ink
49. Echosmith - Cool Kids
48. Grouplove - Let Me In
47. The Pretty Reckless - Heaven Knows
46. Charli XCX - London Queen
45. Iggy Azalea - Goddess
44. Maroon 5 - Maps
43. One Direction - Stockholm Syndrome
42. Pharrell Williams - Gust of Wind
41. Duke Dumont - I Got You

A Coldplay új dalai hatalmas csalódás keltettek bennem, és egyedül az Inket sikerült valahogy bepréselnem a listára, nem csoda, hogy az albumlistánál fel sem merült a Ghost Stories esélyesként. A Cool Kids tipikusan rádióban elhallgatós dal, míg a Grouplove új dalát a TFIOS ismertette meg velem. Taylor Momsem zenekarának erős visszatérését ígérte a Heaven Knows, szerintem a TPR egyik legjobb dala lett. A London Queen nem kifejezetten az én ízlésemnek szól, viszont szerintem tökéletes mood booster lehet. Iggy albumáról engem legjobban a Goddess fogott meg, a Maroon 5 pedig hozta a tőle elvárt minőséget a Mapsben (bár eleinte kicsit idegesített). Nagyon csalódott voltam a Fourral kapcsolatban, a Sockholm Syndrome az egyetlen 1D-dal a listán. Az új Pharrell albumról szerintem messze a Gust of Wind a legjobb szám, Duke Dumont pedig egy általam nem preferált zenei stílusban alkotott nagyot és szerethetőt, ezért kerülhetett fel a listára.

40. Sigma - Nobody to Love
39. Kaiser Chiefs - Coming Home
38. The Kooks - Down
37. Lea Michele - Cue The Rain
36. Jamie T - Zombie

35. Sam Smith - I'm Not The Only Me
34. Troye Sivan - Happy Little Pill
33. Lorde - Yellow Flicker Beat
32. Lilly Wood & The Prick - Prayer in C
31. Ellie Goulding- Goodness Gracious

A Nobody To Love lett nálam az év bulizós partidala, a Kaiser Chiefs pedig bár az egyik kedvenc zenekarom, az idei lemezével nem nyűgözött le, és így a Coming Home is a vártnál hátrébb került. A Down nagyon jó volt élőben a Szigeten, Lea Michele albumáról pedig valamiért a Cue The Rain lett a favoritom. Jamie T zseniális, ahogy a Zombie videója is, Sam Smith hangja pedig elképesztő, és lehetséges, hogy ha végighallgattam volna az egész lemezét, módosult volna sokminden. Troye Sivant előbb ismertem meg vloggerként, így eléggé meglepődtem, amikor először hallottam meg a rádióban. Lorde és a Mockingjay "közreműködése" megint remekbeszabott lett, ahogy a Prayer in C is már első hallásra is belopta magát a szívembe, amire nem nagyon számítottam. Ellie a klipet az év elején adta ki, így mertem beletenni a listába is a Goodness Gracioust.

30. Ariana Grande feat. Zedd - Break Free
29. Ed Sheeran - Don't
28. Foster The People - Coming Of Age
27. Glee Cast - Pumpin Blood
26. Gwen Stefani - Baby Don't Lie
25. The Kooks - Sunrise
24. Taylor Swift - Welcome To New York
23. Iggy Azalea feat. Charli XCX - Fancy
22. 5 Seconds of Summer - She Looks So Perfect
21. Clean Bandit - Rather Be

Ariana Grande különösebben nem fogott meg a Problemmel, a Break Free viszont beégett a bőröm alá és nem tudom elüldözni. A Don't-nak nagyon-nagyon örültem megjelenésekor, ahogy a Foster The People új dala is megváltás volt a hosszú szünet után. A Glee-s feldolgozások közül a legnagyobb hatással rám idén a Pumpin Blood volt, nem ismertem az eredetit, de megszerettem ezzel. Gwen Stefani visszatérő száma szerintem zseniális, a Sunrise pedig az első nem kislemezes dal volt a Listenről, amit megszerettem. A Welcome To New York nagyon jó felütést az a 1989-nak, a Fancy pedig akaratlanul is kötődik már hozzám. A 5 SOS az első dalukkal győzött meg arról, hogy többek is lehetnek, mint a 1D előzenekara, a Clean Bandit Rather Be-je pedig korszakalkotó, de így év végére akaratlanul is besokalltam belőle, mert tényleg még a csapból is ez folyt.

20. Fall Out Boy - American Beauty/American Psycho
19. The 1975 - Medicine

18. Lily Allen - Hard Out Here
17. Mark Ronson feat. Bruno Mars - Uptown Funk
16. Vance Joy - Riptide
15. Hozier - Take Me To Church
14. Bombay Bicycle Club - Feel
13. Imagine Dragons - I Bet My Life
12. Sheppard - Geronimo
11. 5 Seconds of Summer - Good Girls

Nem is számítottam ilyen aktív zenegyártásra a FOB-tól, annyira hozzászoktam ahhoz, hogy hallgatnak. Az új dalok közül nekem az AB/AP lett a kedvencem, és nem azért, mert két kedvenc filmcímemről lett elnevezve. Az új the 1975 dal a Drive újrazenésítéséhez készült, és szerintem Mattyék nagyon eltalálták a film hangulatát. Lily Allen visszatérő dalának szövegétől konkrétan lehidaltam, feminizmust mindenkinek komolyan. Az Uptown Funk meg a párostól elvárható stílust hozza, szerintem szemtelenül vagány videóval. A Riptide nagy sláger lett az idén, aminek azért örültem, mert végre értelmes zene is szólt néha a csapokból. A Take Me To Church meg aztán tényleg non plus ultra szövegileg, nem  is értem, hogy lehet ilyen dalokat írni. A Feel előkelő helyezéséhez természetesen hozzájárul, hogy élőben is hallottam őket, az Imagine Dragons új dala pedig teljesen feldobta az elmúlt egy hónapomat. A Sheppardot nem kifejezetten azért szerettem meg, mert van benne egy türkizhajú lány (DE), mindenesetre a Geronimo szerintem az egyik legjobb "nyáronautóbanutazgatósfeelinges" szám, ami az elmúlt pár évben keletkezett. a 5SOS volt már terítéken ma, a debütáló lemezük legjobbja szerintem a Good Girls volt.

10. One Republic - Love Runs Out
9. Charli XCX - Boom Clap
8. Ed Sheeran - Runaway
7. The Kooks - Bad Habit
6. Bastille VS. Grades - Torn Apart
5. Taylor Swift - Out Of The Woods
4. Foster The People - Best Friend
3. Marina & The Diamonds - Froot
2. Ella Henderson - Ghost
1. Ed Sheeran - Thinking Out Loud

Ryanék jönnek Magyarországra 2015-ben, így várom már, hogy élőben is hallhassam a Love Runs Out címre hallgató csodát, ami nekem még a nagy slágereknél (aka Counting Stars) is jobban tetszik. A Boom Clap egyértelműen a nyár slágerévé vált számomra, és természetesen nem mehetünk el amellett, hogy az egyik kedvenc filmem zenéjeként ismertem meg. A Runawayről órákig tudnék áradozni, egyszerűen hihetetlen miket művel Ed. A Bad Habit az albumon is nagyon jó persze, de az előkelő heedik helyét egy picit a Szigetnek is köszönheti. A Bastille is működött ki magából pár dolgot idén, ebből engem a Torn Apart fogott meg legjobban, de a videóklip egyes részeit szívesen kitörölném a fejemből. Az Out Of The Woods győzött meg arról, hogy Taylor Swift megérdemel egy esélyt, szerintem Taylor egyik all-time legjobb daláról beszélünk. A FTP új albumáról a Best Friend számomra valamiért a legkiemelkedőbb, imádom a szövegét és a refrént is. Eszméletlenül várom már Marina új albumát is és a Froot a megjelenésétől kezdve imádatom tárgyát képezi. Nagyon sajnáltam, hogy Ella Henderson debüt albuma gyengécske lett, ez viszont nem vonja el a Ghost érdemeit, ami FANTASZTIKUS. Ezt a dalt konkrétan agyonhallgattam. De tényleg. Eszmélelen mennyiségben tudom repeaten hagyni és egyszerűen nem unom meg. Mégsem szerezhette meg az első helyet, mert azt kibérelte a Thinking Out Loud Edtől. Na abba a számba meg szerelmes vagyok. Nincs mit mondanom.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images