30 kérdés, amit még nem tettek fel

Találtam tumblin egy ilyet, vigyétek nyugodtan, fogyasszátok egészséggel, el nem tudom képzelni, hogy bárki hasznot húzna abból, hogy ilyen ...

Találtam tumblin egy ilyet, vigyétek nyugodtan, fogyasszátok egészséggel, el nem tudom képzelni, hogy bárki hasznot húzna abból, hogy ilyen információkat megtud rólam, de zavar, hogy évezredek óta nem posztoltam, és a másik téma, amit előhúzhattam volna a varázskalapból, az a színezés, annak pedig sokkal nagyobb hacacárét szeretnék keríteni. Majd meglátjátok.

1. Mi a kedvenc gyertyaillatod?
Ez igazából egy nagyon jó kérdés és figyelnem kell rá a jövőben, hogy több embertől megkérdezzem. Igazából elég ikea-központú vagyok, ha gyertyákról van szó, van ez a bogyósgyümölcsös-piros illatuk, konkrétan a szerelmem, de a zöldalmásból is kisebb készleteket halmoztam már fel. És múltkor a kezembe került egy egres illatú gyertya is, az is zseniális. A narancsos és a fahéjas gyertyákat viszont nem szeretem.
2. Melyik női hírességet szeretnéd nővérednek?
Mindig is szerettem volna egy nővért, muhahha. Jennifer Lawrence way too basic válasz lenne, sooo I'm gonna stick with Evanna Lynch. Nagyon menő, és hp cast, ami azt jelenti, hogy már rég legjobb barátok lehetnénk Tom Feltonnal meg Rupert Grinttel. Ha ez esetleg nem jönne össze, jöhetne Holland Roden is, mert egy királynő és gyönyörű neve van.
3. Melyik férfi hírességet szeretnéd testvérednek?
Oh man, túl sok lehetőség. Chris Colfer biztos tökéletes testvér lenne, totálisan el tudnám képzelni, ahogy együtt éneklünk musicaleket nulla-huszonnégy. De egy olyan családban is felnőnék, ahol James és Dave Franco a két übercool bátyám. És Nat Wolff, ő is tökéletes testvér-material. És uhmm... Tyler Posey. És Kyle a Bastille-ból. Abbahagyom, ígérem.
4. Mit gondolsz, hány évesen fogsz megházasodni?
Őszintén fogalmam sincs, de harminc fölé nem nagyon szeretném húzni, úgyhogy a következő egy évtizedben érdemes lenne összeszednem magam. Szeretnék esküvőt, bár nem annyira fancyt.
5. Ismersz hoardereket?
Oké, legugliztam, ők az ilyen felhalmozó emberek, akik mániákusan gyűjtenek dolgokat és nem dobják ki őket. Krónikus esetet nem ismerek, anyukám azt szokta hinni, hogy én vagyok ilyen, amikor nem vagyok hajlandó kidobni a körömlakkgyűjteményem egyetlen darabját sem, de nyugi, teljesen rendben vagyok.
6. Tudsz spárgázni?
Nem. (btw. ezt már egy csomóan megkérdezték. a tumbli is folyton hazudozik csak mostanában.
7. Hány évesen tanultál meg biciklizni?
Szerintem maximum öt lehettem, mert tuti, hogy mikor iskolába mentem, néha már villogtam a színes kattogó biciklimmel. Ezer százalék.
8. Hány tengerben úsztál eddig? 
Eredetileg óceán volt, de hát nem vagyok ennyire menő azért. Szóval. Földrajzból sosem szerettem a tengeres témákat, úgyhogy inkább országokat sorolok, ti meg beazonosíthatjátok a tengereket: voltam a tengernél Norvégiában, Németországban, Belgiumban, Olaszországban, Spanyolországban és Egyiptomban.
9. Hány országban jártál eddig?
Lássuk. Ausztria, Szlovákia, Szerbia, Románia, Csehország, Lengyelország, Németország, Belgium, Franciaország, Hollandia, Egyesült Királyság, Dánia, Norvégia, Spanyolország, Olaszország, Egyiptom. az 16.
10. Van olyan a családodban, aki a hadseregben szolgál? Nope
11. Milyen nevet adnál a kislányodnak, ha lenne?
Bolondulok az l-betűs nevekért, az ilyen lara, lora, ilyesmikért. De tetszik a Veronika is.
12. És a kisfiadnak?
Ha nem lenne ma minden második kisgyerek Noel, annak hívnám szívesen, de nagyon tetszik még az Alex is.
13. Mi a legrosszabb jegy, amit dolgozatra kaptál?
Egyszer kaptam egy kettest fizikából, de azt kihúzta a nő, mert meggyőztem. Volt egyszer egy darab hármas dolgozatom kémiából. De a hármas volt a legjobb jegy, mentségemre szóljon. Illetve most az egyetem bekajáltam jópár hármas vizsgát, de ez ilyen.
14. Gyerekkorod kedvenc tv műsora?
Funfact: nulla darab nickelodeon mesét nézhettem gyerekkoromban, így egészen máshogy teltek ezek az évek, mint a legtöbb kortársamnak. Szerettem a dr. bubót meg a mézga családot, meg a pom-pomot gombóc artúr miatt - spirituális szinten érzem őt.
15. Minek öltöztél a farsangi bálon nyolc évesen?
Itt meg eredetileg halloween buli volt, de mi falun olyat nem tartunk, farsangi bált annál inkább. Oké, szóval farsangi jelmezek: tuti, hogy voltam királynő, néptáncos, méhecske, francia nevelőnő (ezzel nyertem), kínai lány (nagyon vicces lehettem szőke hajjal a kimonómban meg a pálcikákkal a hajamban), golfozó, később meg már az osztállyal öltöztünk be.
16. Olvastad a Harry Potter, Éhezők Viadala vagy Twilight könyveket?
Mindegyik megvolt, és a magam módján mindegyiket szerettem is. A HP-t főleg. Bár az Alkonyat első részével sincsenek gondjaim, szerintem nagyon felfújták a gyűlölethullámot, azzal a résszel nincs annyi gond, csak a folytatásokkal.
17. Amerikai vagy brit akcentust szeretnél?
My darling, mindig azt várom, hogy varázsütésre menő brit akcentusom legyen.
18. Az anyukád járt egyetemre/főiskolára?
Járt, és ott is maradt, jelenleg is ott tanít.
19. A nagyszüleid még mindig házasok?
Anyai ágon igen, apai ágon még nagyon régen elváltak.
20. Tanultál valaha karatézni? 
Nem, de mindig szerettem volna kipróbálni valamilyen küzdősportot, csak aztán semmi nem lett belőle, mert imádok tervezgetni, de tenni is valamit?
21. Tudod, hogy kicsoda Kermit, a béka?
Rá kellett gugliznom, mert névről nem ismertem, de a feje már sokkal ismerősebb.Ez az a muppet bábu béka, ehh.
22. Melyik vidámparkban voltál először?
Egyetlen alkalommal voltam a pesti vidámparkban, 10 évesen, ezt kaptam szülinapomra. Nem voltt nagy élmény, olyannak tartottam, mint egy nagy búcsút.
23. Melyik nyelven szeretnél folyékonyan beszélni?
Az angol és a német többé-kevésbé megyeget már, szeretném a spanyolomat is felfejleszteni, emellett az olasz és a norvég is bakancslistás.
24. Hogy betűzöd a szürkét angolul: grey vagy gray?
e-vel, de nem azért, mert 50 árnyalata van.
25.Apukád kopasz?
Nem. Furcsa lenne. Valószínűleg.
26. Ismersz hármasikreket?
Neeem, de nagyon szeretnék. Általánosban viszont voltak egypetéjű iker osztálytársaim és ez nagyon menő.
27. Titanic vagy Szerelmünk lapjai?
Mindig a Titanicra fogok szavazni, mert Draw me like one of your french girls, mert Leo és Kate, meg mert a The Notebook bár sírós, nem tudnám annyiszor újranézni és mert EVERY NIGHT IN MY DREAMS I SEE YOU I FEEEEEEEL YOU.
28. Ettél már indiai kaját?
Igen, de itthon készíttették, szóval az nem az igazi. Kimennék Indiába egy ilyen gasztrotúrára.
29. Mi a kedvenc éttermed neve?
Nincs kedvenc éttermem. Komolyan.
30. Hogy hívtak volna a szüleid, ha fiúnak születsz?
Péternek. Ezzel a Fannival elég boldog vagyok. De ha öcsém lány lett volna, ő Zsófi lett volna. Az is cuki.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images