Social media tag

Igazából rettentő régóta tartozom nektek ezzel a bejegyzéssel, mivel mostanában a legtöbb blogon egy kattintással a főoldalról el lehet érni...

Igazából rettentő régóta tartozom nektek ezzel a bejegyzéssel, mivel mostanában a legtöbb blogon egy kattintással a főoldalról el lehet érni a szerkesztő különböző közösségi oldalait. Ehhez képest én rettentő titokzatosan (és veszélyesen) élek, és nem tettem ki sehová a social media linkjeimet. Ennek nem az az oka, hogy nem akarom, hogy megtaláljatok (egy-két esetet leszámítva), inkább csak ilyen bújócska, amit arra építek, hogy ha valaki nagyon kíváncsi rám és szeretne mindenhol megtalálni, ne legyen olyan egyszerű dolga. Ez a poszt viszont egy virtuális térképként fog működni, felsorakoztatom 4-5 kedvenc közösségi oldalon lévő profilomat, KÖVESSETEK NYUGODTAN MINDENHOL, meg írjatok, hogy innen találtatok rám és nagyon szívesen visszakövetek.

Twitter: @imitationpearl
A twitter volt az egyik első közösségi platform, amit használni kezdtem, most már kb. hét éve. Az első profilomat (@szokefanni) aztán viszonylag gyorsan töröltem, és hat éve, 2009 júliusában hoztam létre az imitationpearl-t, amit azóta is aktívan használok, most már több, mint 55 ezer tweetet sikerült kitermelnem. Sokáig publikus volt a profilom, aztán  amikor felkerültem egyetemre, úgy éreztem, hogy mindenkinek jobb, ha privátra váltok, de főleg nekem. Tudom, hogy így nehéz megítélni, mennyire minőségiek a csiripeim (semennyire), de messze a twittert használom a leggyakrabban, így ha tényleg arra vagytok kíváncsiak, mi történik velem napról napra, akkor kövessetek nyugodtan.

Tumblr: spotted-sheep
Az előbb elfelejtettem említeni, de egy ideje már úgy választok magamnak felhasználónevet, hogy felcsapom az angol szótárt két random helyen és a szavakból, amiket meglátok, alkotok valami közel-értelmeset. Ez a tumbli profilom is már a második, kb. a twitterrel együtt készült, az elődje, a crying-shame még egy muse dalról kapta a nevét, de gyorsan törlődött. A tumblim egy nagy káosz, de főleg a "fangörcseimet" szeretem ott kiélni. Télen nagyon sok a síugrás, máskor pedig a zene, a filmek, sorozatok, de lényegében ami esik, úgy puffan, szeretem a kisállatokat, meg a vicces szöveges posztokat, tényleg egy nagy vegyesvágott az egész.

Instagram: fanniberger
Messze a legszemélyesebb közösségi oldalam az instagram, amihez nagyon-nagyon későn csatlakoztam, mert hosszú évekig felesleges majomkodásnak tartottam. Itt sem tartom magam szigorúan egy témához, általában minden felkerül, amit érdekesnek tartok. Nagyon béna fényképész vagyok és lusta vagyok az efektekkel sokáig bajlódni, de ha érdekelnek a művészi szárnypróbálgatásaim, az általam sütött sütik, a helyek, ahol jártam, a koncertek, amiket végigtomboltam és kis mértékben a hülye fejem, akkor nyugodtan keressetek rám. Plot twist: a twitterrel szemben ezt nem lakatoltam le.

Last.fm: kismaszlag
Az egyik kedvenc oldalam, bár az új kinézettel engem teljesen összezavartak és sírom vissza a régi szép időket. A last lényege, hogy összeszedi neked, milyen zenét mennyiszer hallgattál meg, és így nagyon képben lehetsz azzal, hogy statisztikailag kik a kedvenc előadóid és mik a kedvenc dalaid. Én azért imádom, mert nagyon jó képet ad arról, mennyire kaotikus az ízlésem, simán megfér egymás mellett Rihanna és a Kasabian, a One Direction és a 30Y. Ha nem használtátok eddig, próbáljátok ki amúgy az alkalmazást, én imádom az ilyen statisztikákat.

Goodreads: fanni
Őszinte leszek, többször is elkezdtem már molyozni, de egyszer sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Ennek ellenére szerettem volna rendben tartani a könyveimet is, vagy legalábbis tudni, hogy mennyit olvasok egy évben (sokkal kevesebbet, mint az vállalható lenne), így a moly külföldi nagytesója, a goodreads mellett tettem le a voksom. Ha még többet olvasnék, még jobban imádnám az oldalt, de így is abszolút használhatónak tartom, szóval jelöljetek itt is barátnak nyugodtan.

Trakt: karmachameleon
Eszméletlenül boldog voltam, hogy trakton még nem volt foglalt a karmachameleon név, szóval le is csaptam rá. A trakt nagyjából arra jó, mint a goodreads és a last, csak a könyveim és a zenéim után itt a filmjeim és a sorozataim tarthatom rendben, amire nagy szükségem volt, mióta elkezdtem kétpofára zabálni a filmeket. Nagyon hasznos kis oldal, ha szerettek filmezni/sorozatozni, úgyhogy regisztráljatok, és kövessetek és használjátok, mert tök király (én például szeretem megnézni, hogy a barátaim épp mi néztek.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images