2015 legjobb dalai - 1. felvonás

Nagyon sokat szenvedtem a legjobb dalok összeszedésénél, mert túl sok jelölt volt a listára, és az istennek sem tudtam eldönteni, melyiket s...

Nagyon sokat szenvedtem a legjobb dalok összeszedésénél, mert túl sok jelölt volt a listára, és az istennek sem tudtam eldönteni, melyiket szerettem jobban a másiknál, ezért a saját magam gyötrésére meg a ti kínzásotokra kettészedtem a listát, így most csak azok a dalok jönnek, amik ebben az évben kislemezek voltak/videóklip készült hozzájuk, szóval tudjátok, nem ilyen elrejtett dalocskák random albumokon. És ha azt hiszitek, így sokkal egyszerűbb volt döntenem, azért maradjunk annyiban, hogy nincs igazatok. A nem kislemezes lista meg a napokban érkezik. Az előző évek listáit pedig itt elérhetitek: 2014 2013 2012 2012B 2011

50. Simple Plan - Boom
49. Drake - Hotline Bling
48. Muse - Dead Inside
47. Florence And The Machine - Ship To Wreck
46. Fleur East - Sax
45. The Weeknd - Can't Feel My Face
44. Brandon Flowers - Still Want You
43. Olly Murs - Kiss Me
42. Demi Lovato - Confident
41. Selena Gomez - Same Old Love

Alapvetően ide szoktak kerülni azok a dalok, amik a listaírás végén jutnak eszembe, hogy "úúúrég még ezt sem raktam bele", és akkor egyes elemeket ki kell törölnöm, hogy ezeknek jusson hely. A Simple Plan nyári koncertjére ugyan nem jutottam el, de ez a Boom tökéletes hangulatot teremtett nekem itthon is. A Hotline Blinget pedig egyszerűen nem tudtam kihagyni, márcsak Drake cuki táncmozdulatai miatt sem. A Dead Inside nem a kedvenc Muse singlem, az biztos, de a listára kerüléshez ez is elég volt. Florence szigetes koncertjén sem voltam a változatosság kedvéért, és annyira nem is tartom magam nagy rajongónak, sőt, az új albumot nem is hallottam még, de a ship to wreck meggyőzött azért. Fleur Eastnek NEM szurkoltam az X-Factor alatt tavaly, de a debütáló dala meglepően dallamos lett. A The Weeknd slágerét sem szerettem volna elhagyni, mert partiképessé tette a nyaram meg hát nem érzem az arcom. Brandon Flowersről már regéltem eleget, cuki a dal, na. Olly Murs szerintem jó volt műsorvezetőnek, de erről a daláról sem szerettem volna megfeledkezni, a Confident és a Same Old Love pedig Demi és Selena remek választásai, mindkettőt imádom.

40. Who Is Fancy - Boys Like You
39. Rudimental - Lay It All On Me
38. X Ambassadors - Renegades
37. Years & Years - King
36. Major Lazer - Lean On
35. Walk The Moon - Shut Up And Dance
34. Nico & Vinz - That's How You Know
33. 5 Seconds Of Summer - She's Kinda Hot
32. Bebe Rexha - I'm Gonna Show You Crazy
31. Elle King - Ex's and Oh's
30. Loic Nottet - Rhythm Inside

Ariana Grande és Meghan Trainor sem került volna fel a listára Who Is Fancy nélkül, de ez a boys like you elképesztő fülbemászó dal és élőben olyan cukin adják elő. A Rudimental is csak Ed Sheerannek köszönheti a helyét a listán, itt emlékeznék meg arra, Ednek milyen elege volt a konfettiből az X-Factoros fellépésén. A Renegades elméletileg egyáltalán nem vág az ízlésembe, gyakorlatilag meg imádom. A Kinggel kezdődött közelebbi kapcsolatom Olly Alexanderékkel, úgyhogy sokat köszönhetek ennek a dalnak. A Lean Ont akkor kezdtem el hallgatni, amikor még nem volt menő (poor me) és döbbenve nézem, hogy már majdnem 1 milliárd megtekintésnél jár. A Shut Up And Dace-ről viszont lemaradtam és későn találtam rá, azért is szerepel az idei listán. A Tha's How You Know szerintem olyan perfekt nyári dal és NORVÉGOK. A She's Kinda Hot tökéletes promó volt a 5SOS új albumához, Bebe Rexha pedig nálam az év egyik nagy felfedezettje. Elle King dala annyira király, hogy túl menő hozzám, Loic Nottet pedig az egyetlen, akinek a dala befért a válogatásomba az idei Eurovízióból.

29. Little Mix - Black Magic
28. All Time Low - Something's Gotta Give
27. Ellie Goulding - On My Mind
26. Troye Sivan - Youth
25. Little Mix - Love Me Like You
24. Panic! At The Disco - Hallelujah
23. Kygo feat. Ella Henderson - Here For You
22. Aurora - Running With The Wolves
21. Hayley Kiyoko - Girls Like Girls

A Little Mix első két kislemeze az új albumról jól belandolt a középmezőnybe, igazából mindkettőt imádtam, de a Love Me Like You teljesen levett a lábamról ezzel a doo-wop beütéssel, amire nem igazán számítottam a lányoktól. A Something's Gotta Give amúgy is az egyik kedvencem volt a Future Hearts albumról, az On My Mind pedig szerintem Ellie egyik legjobb eddigi dala és mmm tudom, hogy elméletileg nem Edről szól, de azért gyanús. A Youth az új kislemez Troye albumáról és ez mindenképp A+ döntés, mert imádom a dalt. A P!ATD új albumát nagyon-nagyon várom, a Hallelujah pedig igazi megváltásként jött tőlük. Kygoról (NEM KÁJGÓ, oké???) csak annyit, hogy NORVÉG (tehát NEM KÁJGÓ), Ella Henderson meg az egyik kedvenc ex faktorosom, szóval ez egy tökéletes kombináció volt. Aurora pedig szintén NORVÉG, most van befutóban, a running with the wolves pedig a skandináv könnyűzene magasiskolája. Hayley Kiyoko-val random sodort össze a sors youtube-on, de nem bántam meg, ez a girls like girls pl. rengeteget forgott nálam. Ó és igen, direkt szórakoztam a számokkal, nem véletlenül volt ebben a szakaszban 9, az előzőben 11 dal.


20. Rachel Platten - Fight Song
19. Rihanna - Bitch Better Have My Money
18. DNCE - Cake By The Ocean
17. Shawn Mendes - Stitches
16. Hailee Steinfeld - Love Myself
15. Justin Bieber - Love Yourself
14. One Direction - Perfect
13. Twenty One Pilots - Stressed Out
12. CHVRCHES - Leave A Trace
11. 5 Seconds Of Summer - Jet Black Heart

A Fight Song is az év egyik meglepetése, a semmiből jött, de szíven ütött rendesen. Rihannára bezzeg már mióta várok, és komolyan tűkön ülök az Anti miatt, mert az unapologetic után jól esne már egy jó Rihanna album. Mondjuk ha a BBHMM-n és a FourFiveSecondson, meg az American Oxygenen múlik, akkor nem aggódom. A DNCE-ről pár poszttal ezelőtt már áradoztam, Joe Jonas nagyon eltalálta, mire van igényem. A Stitchesről is írtam már, Shawn Mendes pimaszul fiatal ahhoz képest, hogy milyen jó a dal. Hailee-t szerettem a Pitch Perfect kettőben, de énekesnőként sem utolsó, ez a dal meg ha a maszturbálásról szól, ha nem, király lett. Nem azért került pont elé a Love Yourself, mert annyira jól mutat, hanem mert Ed Sheeran zseniális dalíró, és ha ő énekelte volna el ezt Justin helyett, akkor garantáltan övé lenne megint az első hely. A Perfectről nem terveztem hosszan beszélni, de azt megemlítem, hogy Louis és Harry írták. Együtt. A Stressed Out meg olyan mérhetetlenül fenomenális dalszöveggek rendelkezik, hogy lassan kifogyok a végtelenül kínos jelzőkből. Kevés dal képes arra, hogy egy egész albumot végighallgassak miatta, a Leave A Trace pont ilyen volt.  A Jet Black Heartra csak most találtam rá, de meggyőződésem, hogy a 5SOS eddigi legjobb dala.

10. Twenty One Pilots - Tear In My Heart
9. Imagine Dragons - Shots
8. Fifth Harmony - Sledgehammer
7. Halsey - New Americana
6. Fall Out Boy - Uma Thurman
5. Justin Bieber - Sorry
4. Nick Jonas - Jealous
3. Years & Years - Shine
2. One Direction - Drag Me Down
1. The 1975 - Love Me

A Tear In My Heart lett az egyik legnagyobb kedvencem a Blurryface-ről, mert imádom a dal vége felé azt a részt, ami a kátyúzásról szól. Az Imagine Dragons új albumáról pedig valamiért a Shots ragadott meg, aminek nem mellesleg elég menő a videója is, meg hát az életemről szól. A Sledgehammer meg egyszerűen zseniális dal, és mélységesen fel vagyok háborodva, hogy az emberek a Worth it-et hájpolták fel, mikor ez klasszisokkal jobb. A New Americana nem a legnagyobb kedvencem Halsey dalai közül, de ez majd a másik listáról kiderül, mindenesetre van egy felvétel, ahol ilyen tinikkel énekli együtt, na az azért megér egy misét. Az Uma Thurmanhez tutiszuper nagyon király videó készült és annyira igazságtalan, hogy nem lehet hat dal a top ötben, mert fullra megérdemelné. Viszont. Meglepetés vagy nem, én a Sorry-ra egyszerűen teljesen ráfüggtem. Főleg egyébként a videó miatt. Ami hands down szerintem az év videója, egyszerűen azok a táncosok ANNYIRA MENŐK. Húú, imádom. A Jealous ugyan tavaly év végén jött ki ,de én idén találtam rá, és ha Joe Jonas mostanában menő dolgokat csinál, akkor a kisöccse még annál is menőbbeket. Talán nem meglepő a Drag Me Down dobogós helyezése, amikor kijött a dal olyan meglepetésként ért, hogy így nem is tudtam mit kezdeni vele, mert WOOOOO hát ez honnan jött? hol volt ez eddig a fiúkban? tökéletes válasz volt a Zayn távozása körül kialakult pletykákra. és NOBODY, NOBODY. Meg a Nasa. Viszont nem nyerhetett itt is a 1D, mert Matty Healy vezényletével a The 1975 kihozta számomra az év dalát, a Love me-t, ami kellően nyolcvanas évek, kellően the 1975, és konkrétan végteln menőség az egész klip. Nekem idén ennél nem kellett tőbb.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images