2015 legjobb dalai - 2. felvonás

Ahogy említettem, az előző dallista közel sem volt teljes, hiszen rengeteg olyan nem kislemezes/videós/menőséges dal is beférkőzött a szívem...

Ahogy említettem, az előző dallista közel sem volt teljes, hiszen rengeteg olyan nem kislemezes/videós/menőséges dal is beférkőzött a szívembe, ami abba a felsorolásba egyszerűen nem kerülhetett bele. Most jöjjenek tehát azok a kedvenceim, amik még nem kapták meg a nekik megfelelő figyelmet a zenepiactól, de ez nem jelenti azt, hogy nem tökéletesek. (Néha csaltam, mert volt olyan dal, ami végülis kislemezesnek is vehető, de igazából nem kapott nagy hype-ot, szóval inkább idetettem. Such a rebel)

50. Brandon Flowers - Diggin' Up The Heart
49. One Direction - Temporary Fix
48. Halsey - Drive
47. Fall Out Boy - Jet Pack Blues
46. Twenty One Pilots - The Judge
45. Little Mix - Weird People
44. Imagine Dragons - Hopeless Opus
43. Fifth Harmony - Top Down
42. Nick Jonas - Wilderness
41. Catfish And The Bottlemen - Business


Nem mondom, azért egy kicsit nehezebb volt nem kislemezes dalokból összegyűjtenem ötvenet úgy, hogy visszafogjam magam, és ne pakoljam rá az egész Made In The A.M.-et úgy, ahogy van, de összességében meglepően gyorsan végeztem vele. Brandon albumáról első hallgatás után is kiemelkedett már számomra ez a dal, a Temporary Fixről pedig már zengtem ódákat nem egyszer, Niall Horan you naughty boy. (Ki kellett törölnöm egy dalt, hogy valahogy ez mégis ráférjen). A Drive refrénje aranyat ér és mindig jópár otp-met eszembe juttatja, ezért került ide is. A Jet Pack Blues nagyon popos-lightos lehet azoknak, akik a kétezres évek végén hallottak utoljára FOB-dalokat, de én (lehet pont ezért is) nagyon megszerettem. A twenty one pilotsról sem nagyon tudok már újat mondani, a The Judge szövegét is imádom, mint mindig. A Weird People a Little Mix lemezének címadó dala, és szerintem elég jó ars poeticája is lehetne a lányoknak. Vagy nekem, ami azt illeti. A Hopeless Opus csak szimplán cuki, a Top Down viszont az egyik legalulértékeltebb dal a Fifth Harmony debütáló lemezéről, szerintem zseniális. Nick Jonas nem kislemezes dalai is nagyot tudnak ütni, ez a Wilderness például nagyon kedves kis dal lett hallgathatóság szempontjából. Cafishéket már említettem az albumlistán is, a The Balcony minden szempontból figyelemreméltó, ezt a Businesst meg külön szerettem.

40. Shawn Mendes - Kid In Love
39. DNCE - Pay My Rent
38. Bastille - Hangin
37. Demi Lovato - Old Ways
36. Troye Sivan feat. Betty Who - Heaven
35. Halsey - Srange Love
34. Nick Jonas - Take Over
33. Adele - Send My Love
32. James Bay - Craving
31. One Direction - What A Feeling


Ez a Kid In Love egy olyan cuki szám, amitől a tizenöt éves énem konkrétan hátast dobott volna, és biztos, hogy akkor nem 1D poszterekkel lett volna telerakva a falam (de, azzal is). A Pay My Rent meg szerintem tök jól viszi tovább a DNCE stílusát a Cake By The Ocean után is, úgyhogy csak így tovább nekik. A Bastille nem kényeztetett el idén, de majd jövőre! Mi év lesz az is, te jó ég. Demi albumáról elsőre ez az Old Ways tetszett meg legjobban, így többet pörgött nálam, mint a többi dal a Confidentről.  A Heaven pedig annyira jó, főleg azért, mert Troye mellett Betty Who-t is egyre jobban szeretem mostanában. A Strange Love szerintem kiemelkedik a Badlandsről, amivel talán nem mindenki értene egyet, DE AZ A SZÖVEG. A Take Over szintén Nick Jonas szólóalbumáról jött, hiába, a Jonas tesók rendesen odarakták ezt az évet (kivéve Kevint, akinek egyetlen megjegyezhető dolga az volt, hogy valamelyik közösségi médián elkezdte követni trumpot és családját). Én végighallgattam a 25-t, igazából nem is volt rossz, de a balladákkal mindig hadilábon álltam, de ez a Send My Love ez hatalmas jamem lett, ha lenne spotify-on, még előrébb végzett volna. A Craving az egyik abszolútkedvencem James Baytől, nem csoda, hogy ide is felkerült, ahogy a What A Feeling is a 1D-től, mert mm... 70-es évek much? Abszolút nem várt stílus much?

30. Kasabian - Doomsday
29. Fall Out Boy - Novocaine
28. 5 Seconds Of Summer - Safety Pin
27. All Time Low - Dancing With A Wolf
26. One Direction - Wolves
25. Twenty One Pilots - Polarize
24. All Time Low - Bail Me Out
23. Fifth Harmony - Reflection
22. One Direction - Olivia
21. Muse - Reapers


Erről is írtam már, de a Kasabian albumáról teljesen elfeledkeztem tavaly, idén viszont a Szigetes koncertjük miatt újra visszatértem hozzájuk, és nagyon megszerettem ezt a pink csodát. A Doomsday pedig rohadtul bentragadt a fejemben, volt, hogy napokig ezt énekeltem. A Novocaine az AB/AP egyik csúcspontja ennél sokkal többet most nem is tudnék róla mondani. A Safety Pin is azok közé tartozott a Sounds Good, Feels Good-on, amiket elsőre is megjegyeztem és dúdoltam magamban. A Dancing With A Wolfnak már a címe is kiváló, és a Bail Me Out-tal nálam vitték a pálmát, ha a Future Heartsról van szó. Ha meg már farkasok, akkor a 1D Wolves című dala nálam telitalálat volt, annyira királyságos a szövege, meg az egész költői kép, amire felépítették. A Polarize mindent tud, amit minden jó twenty one pilots dalnak tudnia kell, a Fifth Harmony albumának címadó dala meg mindent tartalmaz, amit én egy girlpower számtól elvárok, Az Olivia azért is csodálatos, mert Harry Styles tud dalt írni, meg mert THE BEATLES FEELINGS, oh god. A Reapers meg valamiért megragadt a Muse albumról, pedig azért nem hallgattam agyon a Dronest. Majd jövőre.


20. Jess Glynne - You Can Find Me
19. Imagine Dragons - Friction
18. 5 Seconds Of Summer - Permanent Vacation
17. Marina And The Diamonds - Can't Pin Me Down
16. James Bay - Best Fake Smile
15. Justin Bieber feat. Halsey - The Feeling

14. Ed Sheeran - Touch And Go
13. Ellie Goulding - Codes
12. Years & Years - Ties
11. Twenty One Pilots - Message Man


Oké, szóval szerintem ez hands down a legjobb dal Jess Glynne albumáról, viszont eddig nem sokan fedezték fel, szóval hajrá, itt az idő. A Friction pedig az egyik a legnagyobb meglepetés az idei ID albumról, amikor megjelent, nem is tudtam, hirtelen hova legyek tőle. A Permanent Vacation refrénje pedig pontosan leírja az életemet minden vizsgaidőszakban: Situation: no motivation. A Can't Pin Me Down eleinte nem is tetszett annyira, de a Szigeten megszerettem, a Best Fake Smile pedig még a leghisztisebb napjaimon is erőt tudott adni. Justin Bieber és Halsey duettje eleinte nagyon indokolatlannak tűnt és tartottam is a daltól, de a The Feeling teljesen korrekt szerzemény lett. Ed sem volt kifejezetten termékeny idén, de ez a kis Touch And Go nagyon jólesett a szívemnek, főleg, hogy a Runawayre is emlékeztetett, ami a tavalyi évem egyik legnagyobb kedvence volt. A Codes a valaha volt legnagyobb kedvenc Ellie Goulding számom, komolyan, annyira szeretem, és minden programozó pasival megáldott lánynak ajánlom sok szeretettel :D A Tiest elfelejtettem még idén kiemelni, pedig úúú mennyire jó az a dal is Ollyéktól. A Message Man szövege pedig még a twenty one pilots dalok között is kiemelkedő.

10. Catfish And The Bottlemen - 26
9. Little Mix - Hair

8. One Direction - No Control
7. Imagine Dragons - I'm So Sorry
6. Fall Out Boy - Fourth Of July
5. Kasabian - Treat
4. One Direction - Never Enough
3. Halsey - Colors
2. Marina And The Diamonds - Savages
1. One Direction - Home


Sok a 1D, mi? Higgyétek el, én már rég túltettem magam a saját zenei ízlésemen, itt az ideje, hogy ti is így tegyetek! A Catfish Balcony albumáról ebbe a 26-be konkrétan szerelmes lettem, úgyhogy mindenképp helye van a top 10-ben. A Hair pedig a kedvenc Little Mix dalom ever, de nem is csodálom, hogy így betalált, mivel a lányok Jess Glynne-nel írták. A No Control szégyenteljesen lemaradt a tavalyi listámról, pedig Louis vezeti a refrént, és az egész dal annyira Louis, és különben is, idén többször előadták élőben is, és úgy is király, meg a Carpool Karaoke verzió is szuper. Az I'm So Sorry-t már az ID top 10 megírásakor rendesen kiemeltem és agyondicsértem. A Fourth Of July pedig azért is lett ilyen nagy kedvencem, mert egy másodunokatesóm július negyedikén született meg idén. A Kasabian tavalyi albumáról a Treat lett az abszolút befutó nálam, még akkor is, ha iszonyat hosszú dal hoooosszúúú instrumentális részekkel. A Never Enough pedig talán-talán, ha nagyon muszáj csak egy dalt választanom, a kedvencem a MITAM albumról. De csak egy hajszállal a többi dal előtt. A Colors egy újabb Halsey remek, felfért a dobogóra is, mert ahhh fantasztikus. A Savages vett rá arra, hogy még egy esélyt adjak Marina új albumának, ebben a dalban minden benne van, amit a nőben szeretek, és ez valószínűleg elég is lett volna az első helyre, ha nincs a kis hülye 1D a kis hülye Home-mal, amit ezek a baromállatok fel sem raktak az albumra, mert végülis minek az eddigi legkirályabb dalotokat feltenni az albumra, nem? HÜLYÉK.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images