Na de Fanni, mi történt veled 2015-ben?

Mert ugye mindig nagyon lelkesen megírogatod ezeket a kultúrösszefoglalókat az évedről, ami mind szép és jó, de akkor most úgy képzeljük el,...

Mert ugye mindig nagyon lelkesen megírogatod ezeket a kultúrösszefoglalókat az évedről, ami mind szép és jó, de akkor most úgy képzeljük el, hogy te egész nap a seggeden ülsz, zenét hallgatsz, filmet nézel meg könyvet olvasol?

Nem, azért nem erről van szó (csak majdnem). 2015. ismételten egy elég mozgalmas év lett számomra, számtalan új ismerőssel és talán baráttal, sok-sok kalanddal, és ha nem is feltétlenül nevezném ezt életem évének, összességében végig nagyon kiegyensúlyozottan boldog és elégedett voltam az életemmel, ami nem hiszem, hogy valaha is előfordult velem előtte, úgyhogy nagyon hálás vagyok ennek az évnek, és azoknak, akik közben az életem részei voltak (igen, ez az elérzékenyülős rész. Nem lesz több ilyen, ígérem). Szóval 2015. hatalmas zsírkirályság volt, és most megpróbálom összeszedni pontokban (mert a listaírás továbbra is a gyengém), hogy mik történtek velem kalandos utamon.

1. Ha jól emlékszem, a januáromat egy matekvizsgával kezdtem, amin nem buktam meg. Az újonnan érkezőknek súgom meg, hogy ez a vizsga volt a nagy mumus első félévben, és először nagyon örültem a hármasomnak.
2. Amíg ki nem derült, hogy amúgy csak 2 pont kellett volna a négyeshez, és a tanárnő külön megkért, hogy menjek el javítani, így szervezhettem át a vizsgaidőszakom fennmaradó részét.
3. Az első film, amit 2015-ben moziban láttam, az Into The Woods volt, és csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy AGOOONY.
4. Januárban egy nagy álmom vált valóra azzal, hogy a tág családdal elutaztunk Zakopanébe és megnéztük a síugró világkupa aktuális állomását. Életem egyik legjobb hétvégéje volt és soha nem fogom elfelejteni.
5. Az ezt követő héten végeztem is a vizsgáimmal, sikerült tehát az első egyetemi félévemet teljesítenem.
6. A második félévemet pedig úgy kezdtem, hogy már az első napomon bezárkóztam a szobába, nem mentem be egy órámra se, helyette rajzolgattam.
7. Nem tudom, időrendben mikor volt, de megnéztem öcsémmel és a legjobb barátjával a Superbowlt, amihez nem értek, de izgalmasnak tűnt, és még Katy Perryt is végigtomboltam.
8. Szintén február elején találkoztam a volt osztályom egy részével és csaptunk egy jó kis csajos traccspartit egy kocsmában. Ahol véletlenül épp a gólyatáboros csoportom is ott volt, szóval két legyet ütöttem egy csapásra.
9. Láttam a tvben, ahogy Anders Fannemel világrekordot ugrik, és ahogy mindenki legnagyobb meglepetésére Schlierenzauer újra világbajnoki dobogóra áll.
10. Részt vettem egy a koli által szervezett táborban is, aminek két ma már jó barátomat is köszönhetem.
11. Plusz a tábor előkészületeként órákig szardíniásdobozokat nyitogattam, nagyon megviselt ez az élmény és azóta teljesen másképp tekinted a szardíniára.
12. Februárban elkezdődtek a keringőpróbáink, ahol legnagyobb örömömre többször is sikerült halálra idegesítenünk a tánctanárt.
13. Úristen februárban elmentünk moziba megnézni a szürke ötven árnyalatát is, kitörölhetetlen élmény marad.
14. Életemben először sütöttem amerikai palacsintát.
15. Véget ért a Glee, és ezzel megszűnt az egyetlen olyan sorozat, amit folyamatosan néztem.
16. Március elején szervezőként vehettem részt a bálon, ami nagyon király volt, mert árulhattam tombolát, ruhatárazhattam -  és most jön az igazi királyság - állhattam a pultban is.
17. Ja és persze itt adtuk elő a csodás keringőnket, szóval már ezt kihúzhattam volna a bakancslistámról, ha lenne bakancslistám, és ha szerepelne rajta ez a sor.
18. Valamikor március közepén öcsémmel és osztálytársnőivel buliztunk végig egy 30Y koncertet.
19. Egy nagyon jó barátnőmmel pedig elmentünk a Liza, a rókatündérre, évek óta ez volt az első magyar film, amit moziban láttam. Bár lehet ez volt életem első magyar filmje moziban.
20. Pár kolistársammal részt vettünk egy zseniális projektben, melynek során fadíszítő versenyhez készítettünk akciótervet a Városligetben.
21. Ehhez pedig járkálhattunk fancy irodákban, ahol volt pogácsa és menő kávégép. Meg szép volt a kilátás.
22. Szobatársam születésnapját mozizással kezdtük, aztán a Corvinus Caféban kötöttünk ki, ahol megismerkedhettünk szobatársam elbűvölő mérnökbarátaival.
23. Akik közül az egyiknek az első mondata az volt hozzám, miután megtudta, hogy a Corvinusra járok: Ha nem lennél lány, most megütnélek #okbye
24. Minden furcsaságuk ellenére amúgy egy nagyon király estét töltöttünk velük együtt, és még a Szabadság hídra is felmásztunk hajnali négykor, és ha ez nem menő, akkor semmi.
25. Uhh valamikor volt névnapom is, annyira nem emlékszem rá, mert nem itthon voltam, és csak egy kupac ajándék várt, mikor hazaértem.
26. Őszintén szólva fogalmam sincs, mit csináltam áprilisban, mert semmilyen érdemleges feljegyzést nem találok róla. Valószínűleg éltem a kis megszokott életemet.
27. Bezzeg a hónap végét úgy kezdtem, hogy elutaztam egy három napos biciklitúrára a Balatonra.
28. És túléltem. De sokat szenvedtem. De közben jó is volt. Így utólag már nagyon szép emléknek tűnik.
29. Egyébként útközben ünnepeltem a 19. születésnapomat. És sok-sok balatoni bort ittam, és így jóval jobban éreztem magam, mint a hullafáradt nagy átlag. De megérte.
30. Aztán hazaérve itthon is ünnepeltem egy kicsit a családdal, annak örömére, hogy így megöregedtem.
31. Ó és öcsémmel voltunk Intim Torna Illegál koncerten is, ahol nem voltak sokan, így az első sorban mi csaptuk a legnagyobb bulit és ezt Petiék is értékelték.
32. Elfelejtettem említeni, de Zayn márciusban elhagyta a One Directiont, és ez kinda visszahozott engem a fiúkhoz, pedig már épp kezdtem őket elhanyagolni.
33. Májusban elkezdődtek a vizsgáim is, amikkel nagyon sokat szenvedtem és nem is sikerültek a legfényesebben.
34. De meglett minden, így június negyedikén hivatalosan is két félévet végeztem már el az egyetemből.
35. Szenvedéseimnek azonban nem volt vége, fel kellett készülnöm a koli szakirányos felvételijére is, amihez esszét kellett írnom.
36. Közben azért a családdal párszor elmentünk epret szedni, ami furcsa mód az egyik kedvenc kikapcsólodásommá vált.
37. Az alumninak is szerveztünk egy koktélpartit, amin fancy ruhákba öltözhettünk és a muzsika tv-s koktélkeverő bácsitól tanulhattunk el trükköket.
38. A változatosság kedvéért volt még egy szülinapi a Corvinus Caféban, ami szintén jól sikerült.
39. Plusz a kedvenc kolis emberkéimmel kimentünk a Normafához is tábortüzezni, ami valószínűleg szintén ez az örök élmény kategória marad nálam, mert na.
40. Ezek után pedig páran elutaztunk Pannonhalmára kirándulni, ahol bejártuk az Apátságot, kóstoltunk bort, meg karaoke is történt a helyi kocsmában, plusz megmásztuk a hegyet is.
41. Ilyen élmények után mentem el a szakirányos felvételire, de szerencsére sikerrel vettem az akadályokat, szóval felvettek média és kommunikáció szakirányra. Éljen!
42. Most már tényleg elkezdődhetett a nyári szünetem, szóval ki is költöztem a koliból.
43. Az Eurovízión egyébként a belga srácnak szurkoltam, csak ezt májusnál kifelejtettem.
44. Sütöttem nagyon cuki, görögdinnyének kinéző sütikét.
45. Megkaptam az új telefonom, akinek azóta sem sikerült rendes nevet találnom.
46. Július elején öcsémmel elutaztunk Sopronba, bejártuk az egész várost, de minderre csak azért volt szükség, mert...
47. Másodszor is láthattam élőben a Bastille-t a VOLT Fesztiválon.
48. Ezt követően a kiscsaláddal elutaztunk Szegedre, ahol egy hotelben szálltunk meg Szinetár Dórával és családjával (három napig nonstop celebspotting volt, igen):
49. Azért tettük mindezt, mert megnéztük a Mamma Mia! szabadtéri változatát a Szegedi Szabadtéri Színpadon.
50. Ez alkalomból pedig még egy kalapot is vettem, ami azért elég menő, de csak úgy utcára nem mennék ki benne. Bár lehet.
51. Visszafelé megálltunk valami nagyon überkirály fagyizóban, ahol a világ legfinomabb epershake-je került a gyomromba.
52. Megvettem a Titkos kertet és teljesen magával ragadt a színezés világa.
53. Konkrétan napokig csak színeztem és sorozatoztam.
54. Nem tudom, hogy felejthettem ki, de nyári kalandjaim során ellátogattam Kecskemétre és Bajára is, nagyon cuki kis városok.
55. Az idei családi nyaralást Lengyelországba terveztük, így egy éven belül kétszer is eljutottam lengyel barátainkhoz.
56. És ha már így alakult, megnéztük Wislaban a Summer Grand Prix épp aktuális állomását.
57. Ami azt jelenti, hogy igen, most már láttam nyári síugrást is élőben, ráadásul annyi cuki kis síugróba is belebotlottunk!
58. Plusz keresztül-kasul bejártuk Krakkót, a legjobban talán a Zsidó negyed tetszett, de az egész várost imádtam.
59. És abban a hotelben szálltunk meg, ahol anno az EB alatt az olasz válogatott focicsapat.
60. Ezt még nem vallottam be, de kb. a második napon kitört a fogam, ráadásul a felső bal hármas, gy lengyel fogorvosnál is voltam már.
61. Aki nem tudott vele semmit kezdeni, így egy hétig fogatlanul mászkáltam külföldön.
62. A nyaralást ismét sporttal zártuk: a lengyel kerékpáros körverseny zárónapját néztük végig a helyszínen, a kedvenc kerékpárosom egy méterre tekert el mellettem és begyűjtöttünk egy csomó reklámanyagot is.
63. A következő hetet szinte végig a fogorvosnál töltöttem, de végre hozzászoktam, hogy egyedül járjak ide (pedig félek az asszisztenscsajtól mert szőke és antipatikus. Mármint a szőkeséges nem tudom, miért fontos. )
64. Azért is volt ilyen sürgős, hogy legyen fogam (:D), mert öcsémmel a Sziget egy napjára is szándékunkban állt ellátogatni.
65. El is jutottunk persze, elölről tomboltam végig a Marina and The Diamonds koncertet.
66. Aztán nem úsztuk meg a colorpartyt, ami idén sem volt kellemesebb élmény, mint tavaly, de legalább utána menőn néztük ki.
67. Az este legemlékezetesebb pontja a Kasabian koncert volt, azt nagyon éltük mindketten.
68. Aztán amikor leültük megenni a homemade szendvicseinket, összetalálkoztunk KAP-pal a Showder Klubból.
69. De az est fénypontja az volt, amikor a svédavicsi helyett a magyar színpadnál tobzódtunk, és belebotlottunk az Ivan and The Parazol tagjaiba, beszélgettünk egy kicsit, meg kiéltem a fangirl énem és lett közös fotó.
70. Az egész azért vicces, mert a Sziget előtt egy nappal pont azon nyafogtam, hogy én soha semmilyen celebbe nem botlok bele.
71. Mondjuk erről jut eszembe, hogy egyszer a MOM parkban láttam.... várjatok rá... Hajdú Pétert.
72. Augusztus végén még mindig nem volt elég a fesztiválozásból, szóval ismételten öcsémmel elutaztunk Zamárdiba, a Strand Fesztiválra.
73. Ahol részt vettünk életünk első Middlemist Red koncertjén, életünk eddigi legjobb Mary Popkids koncertjén, találkoztunk a The Biebers tagjaival és Járai Márkkal full random.
74. De természetesen az All Time Low miatt mentünk, szóval végre láthattam élőben Alexéket is, kösz élet.
75. Hajnali egykor pedig megnéztük a Kiscsillag koncertjét is, ami csak azért volt vicces...
76. Mert ugyanaznap este Mosonmagyaróváron játszottak és mi arra is elmentünk, első sorban tomboltunk, és Lovasinak mi voltunk a kedvencei, mert csak mi röhögtünk a poénjain.
77. Majdnem kifelejtettem ezt is, de részt vettem életem első osztálytalálkozóján: az ötéves általános iskolai osztálytalálkozóm egy helyi kocsmában tartottuk, és bár nagyon féltem elmenni, végül eszméletlenül jól sikerült, és hajnali ötkor értem haza.
78. Azon gondolkodtam, mivel ment el az időm a nyáron, de rájöttem, hogy kifestettük az egész házat kívülről-belülről, így hetekig bútorokat tologattam, szekrényeket cipeltem és iszonyat időt töltöttem takarítással. De tényleg rettentő sokat.
79. Augusztus végén ideje volt visszaköltöznöm a kollégiumba, ahol az új szobán rengeteget kellett még rendezkedni, így lényegében itt is bútorokat pakoltam egy napig. De megérte.
80. Közben gólyatáborszervező is lettem a koliban, így az első hét nagyjából azzal telt, hogy próbáltuk tető alá hozni a GT-t.
81. És el is utaztunk a hétvégére Ceglédre, ahol szerintem egy elég király star wars témájú gólyatábort sikerült szerveznünk, én legalábbis nagyon élveztem, és annyi-annyi embert megismertem/megszerettem, hogy az elképesztő.
82. Ráadásul mi írtuk a gólyatábor esküjét is, ami szintén sikeres lett.
83. A kiscsoportom pedig megnyerte a nekik megrendezett versenysorozatot, szóval végre átérezhettem a saját kis proud mom momentjeim.
84. Valamikor elkezdődött az egyetem is, de akkor ez olyan kis semmiségnek tűnt, nem aggódtam túl a dolgokat, és annyira az órára járásban sem jeleskedtem.
85. Ilyen pont tavaly is volt, de történtek ilyen bulikák. És milyen jó bulikák voltak ezek!
86. Sikerült találkoznom egy csomó barátkámmal az őszi hónapokban, akiket nagyon szeretek.
87. Sőt, volt osztálytársaimmal is sikerült egy találkát összeszerveznünk a Wikingerben, hogy a kulináris élvezet se maradjon el.
88. A kis gólyáinkkal is szerveztünk egy szuper kis iszogatást a könyvtárban. Nagyon classy volt.
89. Október elején pedig elutaztunk Tokajba, hogy részt vegyünk életem első borkóstoló-túráján, vagy min.
90. Életemben nem ittam ennyi tokaji bort egyszerre, és finoman fogalmazva is remekbeszabott estéken vehettem részt.
91. Ahol a tokaji szüreti napok keretein belül a legmenőbb nyolcvanas és kilencvenes években divatos számokra tomboltunk, egyszerűen zseniális volt.
92. Volt szakirányos mozizás is, egyszer pedig pizzázni és activityzni ültünk össze, hogy aztán az este végén egy kocsmában kössünk ki.
93. Elmentünk a rajk bálra is, ami szintén király élmény volt, bár talán nem annyira emlékezetes, mint a tavalyi.
94. Valamikor az ősszel megbetegedtem, amire már régóta nem volt példa, de most jó másfél hétig köhögtem, taknyom-nyálam egybefolyt helyzet volt.
95. Elméleti síkon filmklubot vezetek a koliban, gyakorlatban eddig egy film volt, de majd idén!
96. Plusz jelentkeztem a bál és a nyári egyetem szervezéséhez is, meg a kolis újság egyik főszerkesztője is lettem.
97. Életemben először beerpongoztam (ne kérdezzétek, ez eddig hogy maradt ki).
98. És szintén először ittem Pumpkin Spice Lattet a Starbucksban. De ennek örömére sütöttem is pumpkin pie-t itthon, amit még azok is imádtak, akik nem szeretik a sütőtököt.
99. A szobatársam készített rólam normális képeket. Wow. Magic.
100. Eljutottam a Zoo Caféba is, ahol végre megfoghattam egy kaméleont, de egyáltalán nem volt életem élménye, szóval letettem róla, hogy legyen egy sajátom.
101. ó és ugyanitt, a hülye arapapagáj, ami tudjátok, az a nagy piros, színes farktollakkal, valamiért nagyon szimpatikusnak talált és egy teljesen váratlan pillanatban hátulról rámszállt, én meg persze halálra ijedtem mert higgyétek el kurvaijesztő, de aztán harcos amazon módba kapcsoltam és elüldöztem, a bácsi meg rám volt mérges, nem a szemtelen papagájára.
102. Voltunk valamikor még az ősszel Kispál és Quimby koncerten Bécsben.
103. Az egyetemen amúgy ebben a félévben az volt a legjobb, hogy elkezdtem olaszul tanulni.
104. Plusz a koliban folytattam a spanyoltanulást is.
105. A szakirányos óráink nagyon királyok voltak, és ezekből december elején már nagyjából le is vizsgáztunk.
106. Ezzel kapcsolatban először kellett egyedül összeállítanom egy kérdőívet, kitöltetnem és kielemeznem, de sikerült leküzdenem az akadályt.
107. Az nyerte a brit X Factort, akinek szurkoltam az elejétől kezdve, ilyen is csak szökőévente egyszer fordul elő.
108. Ősszel nagyon király emberekkel jutottam el mozikába, hands down a kedvenceimmel.
109. Megvettem a One Direction új albumát, ráadásul deluxe kiadásban és egyáltalán nem bántam meg.
110. Elkezdtem a #100happydays projektet instagramon, egyelőre pont a negyedénél tartok, remélem sikerül befejeznem.
111. Voltam kint volt szobatársam de még mindig nagyon jó barátnőmnél Bécsben, megnéztük a karácsonyi vásárt, ettünk kínaiban és felvásároltuk a fél claire's-t.
112. És ez volt az első alkalom, hogy egyedül külföldre utaztam busszal. WOW.
113. Kb. másfél év után eljutottam fodrászhoz, de nagy változásokra nem érdemes számítani.
114. Decemberben letudtam két vizsgát, huszonegyedikén és huszonkettedikén.
115. És végre hazajöhettem egy hónap után, és együtt ünnepeltem a családdal a karácsonyt.
116. Megsütöttem életem első red velvet cake-ét, és ha még nem is tökéletes a recept, a családnak nagyon ízlett.
117. Végre a két kedvenc színemben, türkizben és rózsaszínben pompázott a karácsonyfánk.
118. Kaptam Kindle-t karácsonyra, akit Williamnek neveztem el.
119. Sikerült teljesítenem a könyves kihívást és elolvastam negyven könyvet.
120. Plusz lecsúszott a torkomon 198 film is, ami nem kevés, higgyétek el nekem.
121. Az év utolsó napjaiban még elkaptam egy szörnyű gyomorrontást is, 10 éves korom óta először voltam lázas, így szilveszterkor is itthon voltam és tanultam, de nem bántam, mert öcsémmel nagyon jól elszórakoztunk közben mindenen.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images