Van valami ebben az őszben...

Most, hogy végre az időjárás is az évszakhoz méltó mélységekbe süllyedt ( ki nem állhatom, ha októberben is még rövidujjúban kell rohangálno...

Most, hogy végre az időjárás is az évszakhoz méltó mélységekbe süllyedt ( ki nem állhatom, ha októberben is még rövidujjúban kell rohangálnom iskolába, mert annyira meleg van), úgy döntöttem, rossz blogolási szokásaimnak hódolva kitöltök egy ilyen kis őszi kérdéssort, amit ebbe a buta tag kategóriába sorolnak, amit én nem szeretek használni, úgyhogy maradjon kérdőív vagy amit akartok. Gondolom már több blogger oldalán is találkoztatok vele, én speciel Nikinél olvastam először. De nem csigázom tovább mérhetetlenül nagyfokú kíváncsiságokat, ítt vannak az én "különleges és egyedi" válaszaim.
Mit szeretsz a legjobban / legkevésbé az őszben?
Régebben az ősz volt a kedvenc évszakom, és most nagyon klisésnek fog tűnni, de igenis a színek miatt. Mondhattok bármit, irigylésreméltó amit a természet ilyenkor produkál a vörösökkel, narancsokkal, barnákkal, sárgákkal és zöldekkel. Azóta ugyan hivatalosan is télpárti lettem, az őszben még mindig ez a hangulat fog meg igazán, meg a semmilyen időjárása, amikor vékony pulcsiban és bakancsban mászkálhatok ide-oda. Amit nem szeretek az őszben, az egyrészt ez a vénasszonyok nyarának hívott szörnyűség, amikor már pont beleélném magam a kellemes hűs időbe, és jön a meleg, meg falusi gyerekként természetesen ahhoz sincs ilyenkor túlzottan sok kedvem, hogy gyümölcsöket szedjek (igen, almát szedni poén, amíg egy fáról van szó, és nem negyvenről), levelet söpörjek vagy úgy egyáltalána kertben tevékenykedjek, mert akármennyire próbálták velem a szüleim megszerettetni, még mindig nem az én világom...Brr.
Mi a kedvenc őszi ruhadarabod?
Ha nagy általánosságban beszélünk, akkor a kis össze-vissza lógó, sehogy sem álló, mégis stílusos kardigánokra és a nagypapapulcsikra szavaznék, merthátazértmégiscsak. Speciálisan a mostani őszre és a saját ruhatáramra szűkítve a kört viszont muszáj megemlítenem a gyönyörű bakancsomat, ami életem első olyan cipője, ami több, mint 10 ezer forintomba került. Utálom a drága cipőket, ne kérdezzétek miért, de ellenérzésem van velük kapcsolatban ( mondjuk ugyanez a drága pulcsikkal és nadrágokkal is,de mindegy), viszont ezt nem hagyhattam ott, mert hát egyszerűen tökéletes. Plusz, a claire's-ben vettem Ausztriában egy gyönyörű kendőt, mentazöld és szitakötők vannak rajta, mindez egy euróért, szóval ezért a kettőért vagyok oda leginkább.
Kedvenc őszi sminktrend?
Na ez a kérdés, amire képtelen vagyok válaszolni, mert egyrészt közöm nincs a témához, másrészt meg nem is érdekel. Az ilyen drogériaboltokban is csak a körömlakkok vonzanak, azok mondjuk nagyon, de ennyi, kész, vége.
Kedvenc őszi étel/ital?
Ha ősz, akkor a sütőtökkrémleves minden mennyiségben, ami azért is furcsa, mert egyébként nem nagyon szeretem simán a sütőtököt. Aztán ilyenkor még a karfiol-brokkoli szezon, ami egy kész csoda, nincs is jobb a friss zöldségből készült párolt karfiolnál tejföllel. Mi van még? Óóó igen, ha gyümölcsök, akkor egyrészt a szőlő ( főleg a kis szemű, zöld, savanyú) és a mandarin (szigorúan csak a vékony héjú, kicsi és brutálsavanyú). Az italoknál nem tudom mi számít őszinek, nálam az ősz a kávé-teaszezon indítója, a koleszos mindennapokat el sem tudnám képzelni a szilvás-tejszínes és vadcseresznyés teám, valamint a jól bejáratott nescafém nélkül.
Melyik őszi sorozat premierjét vártad a legjobban?
Nem akarok senkinek sem csalódást okozni (bár úgyis fogok) de természetesen a Glee volt az, mivel hát ez az egyetlen sorozat aminek a dara részén már túlvagyok, és csak epekedve várok az új epizódokra. De ha bárki tud bármi sokkal jobbat, amit nézhetnék, ne tartsa magában, köszi.
Van kedvenc őszi szokásod?
Bármi, aminek az óriási bögrékhez köze van - legyen benne épp tea, kávé, forró csoki, vagy kakaó - borzasztóan kellemes érzéssel tölt el, ahogy az is, ha a nagy könyves leárazások során találok egy kihagyhatatlan ajánlatot. Szerintem a haloweeni tökfaragásnak is megvan a hangulata- bár ez nálam idén kimaradt, mégis a legeslegjobb dolog az őszben a fagyizás. Potom pénzért kapod meg a nyáron méregdrága fagyit, ki ne élvezné ezt?
Na hát remélem elményekben gazdag volt ez a pár sor elolvasása, közben levelet hozott nektek egy bagoly, meglátogatott titeket Mona Lisa vagy épp lefegyvereztek titeket. Jövök záros határidőn belül, mert mesélnem kell a német érettségimről, meg arról, miért vagyok eszméletlenül fáradt és miért várom a június végét. Addig meg auf wiedersehen

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images