Mit tudok arról, amiről nem tudok?

Ne higgyétek, hogy nagy filozófiai igazságokról lesz szó errefelé, arról rendesen leszoktattak mostanában, de úgy gondoltam, megpróbálom egy...

Ne higgyétek, hogy nagy filozófiai igazságokról lesz szó errefelé, arról rendesen leszoktattak mostanában, de úgy gondoltam, megpróbálom egy kicsit csillogtatni a nem létező humorérzékem. Nem értem miért van amúgy, hogy én zseniálisnak hiszem a poénjaimat, és a legtöbb ember még csak mosolyogni sem képes rajta, de nem baj, most legalább minden erre járó szenvedhet egy kicsit a nem létező viccektől.

Az alapötlet tehát az lenne, hogy megpróbálom pár olyan film, sorozat és könyv történetét elmesélni, amiket még nem ismertem, és minden tudásom a tumblinak és random felszedett információknak köszönhetek, így valószínűleg totálisan félreértettem a dolgok lényegét. Na és ez lenne benne a vicc, de esküszöm ez sokkal izgalmasabbnak hangzott, amíg le nem írtam. Mindegy, ha már egyszer elkezdtem...

Gyűrűk ura
Van valami nagy szem egy hegyen. Már alapjáraton szerintem ez akkora baromság, hogy itt feladtam, hogy megértsem a sztorit. Lehet, hogy ez a hegy egy vulkán, lehet hogy csak félrehallottam valamit, mindegy. Az a lényeg, hogy van ez az ősdumbledore figura, akiről rowling mindent koppintott (kackackukac), és ez ilyen skizofrén állat vagy én nem is értem az ő működését, mert néha szürke - ami gonosz, néha meg fehér - ami akkor ezek szerint nagyon jó. De hogy ő milyen fajhoz tartozik, azt ne kérdezzétek. Aztán van valami undorító kis nyomorék, aki folyton azt sziszegi, hogy drágassszágom, de hogy ő neki miköze van a sztorinkhoz, arra még senki nem tudott válaszolni. Van még hosszú hajú orlando bloom is, aki néha egy fehér hajú csajjal mutatkozik, de lehet itt már belekeveredtem a trónok harcába. Na és az a lényeg, hogy vannak a gyűrűk, több is, de van egy, ami ilyen ultrahiperszupermenő, és ehhez a gyűrűhöz van köze annak a frodónak vagy kinek, aki talán hobbit vagy mi. És az a lényege a filmeknek, hogy mennek fel a hegyre a szemhez. de a nagy testvér mindent lát. Ja nem, az az  1984. Éééés tudom mit hagytam még ki. az egész gyűrűk urából annyit tudok hogy: ONE DOES NOT SIMPLY GOES TO MORDOR. Hogy mi az a mordor, az rejtély.

Supernatural - Odaát
Háháááá...ez a kedvenc témám. Még esküszöm egy percet sem láttam ebből a sorozatból, csak tumbliról hallottam egy két cuccot. Azt tudom, hogy az a lényeg, hogy valaki meleg de ez titok. Nem, amúgy azt vágom, hogy van valami Sam meg Dean akik most vagy tesók vagy tesók. Tényleg tesók gondolom, mindegy, és van valami jelentőségteljes kocsijuk is, és akkor az a lényeg, hogy ők ilyen kis paranormális cuccok ellen küzdenek - egy pillanatig arra gondoltam, hogy árnyvadászok, de az egy másik sztori. Mindegy. És az van még, hogy bejött a képbe egy ilyen Castiel nevezetű figura, akivel megjelenése óta tele van a tumbli és már kezd idegesíteni a feje. Na most ő vagy egy angyal, vagy csak annyira cuki, hogy mindenki angyalnak nevezi, mindenesetre az én sztorimban angyal. És akkor nagy ügyesen kikövetkeztettem, hogy ő talán ha angyal, akkor csak nem üldözik a régiszámítógép-tesók, hanem segítheti őket. Talán. Annyira izginek hangzik ez a sorozat mindjárt nekikezdek, ehh. Csak ne lenne húszmilliárd évada, még el is kezdeném.

Teen Wolf
Na jó, a Teen Wolfot ismerem, de nehogy azt higgyétek el, hogy ilyennek képzeltem, mielőtt nekiálltam. Például annyit levágtam, hogy van ez a Scott gyerek, ez ilyen vérfarkassá változott, de a franc se gondolta volna, hogy a vérfarkasság annyiból áll hogy így becsunyul a fejük.Én kajak azt hittem, hogy például az a derek fickó így néz ki emberalakjában mint farkasként. Na mindegy. Meg annyi odavolt mindenki derekért és stilesért én azt hittem, tényleg volt valami közöttük. Mindig minden elhiszek a hülyi tumbli gifeknek, ez az én bajom. Komolyan egy hároméves kevésbé hiszékeny nálam. Szóval a teen wolfot sem így képzeltem, ja.

Folyt köv. meg jön, csak nehéz magamból mostanában kipréselni a szavakat.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images