Summer Plans

Nem szeretem a nyarat, mert egyszerűen megőrülök a melegtől és borzasztóan tudok szenvedni. Ennek ellenére úgy tűnik az idei nyaram meglehet...

Nem szeretem a nyarat, mert egyszerűen megőrülök a melegtől és borzasztóan tudok szenvedni. Ennek ellenére úgy tűnik az idei nyaram meglehetősen fantasztikus lesz, már ha minden úgy jön össze persze, ahogy azt eddig terveztem. Jöjjön tehát a lehető legkiszámíthatóbb poszt a blog történelmében - nyári tervek a'la fanni. ( Nem tudok franciául. Fogalmam sincs, hogy kell ezt leírni. Azt is anyutól kellett megkérdeznem, hogy a Tartuffe-ben hogy ejtem ki a neveket. Mindegy.)

1. LEÉRETTSÉGIZNI - ez tűnik a legnehezebb kihívásnak, pedig a nehezén már, ha minden igaz, túl vagyok. A három darab maradék szóbelim június huszadikán, pénteken esedékes. Bizony, szorít az idő, a tételek meg csak nem akarnak belemászni a fejembe, de én mindent megteszek. A blogban erről nem is írtam, de a twitter követőim már biztosan besokalltak az érettségi-tweetjeimből, szóval annyira nem ereszteném bő lére. Az írásbelik jól sikerültek, de mindig van hová fejlődni, így aztán a max pontokra hajtok töriből, magyarból és angolból is. Szombaton megkapom majd a bizonyítványom, vasárnap pedig a bankett, ami egyelőre csak egy púpnak tűnik a hátamon, de legalább a kaja jó lesz.

2. ARCTIC MONKEYS - Még mindig nem igazán fogtam fel, hogy Alex Turnerék Magyarországra jönnek, de ha már így alakult, nem hagyom ki ezt a fantasztikus alkalmat, hogy élőben is meghallgassam az egyik kedvenc együttesemet. Már rengeteg emberrel megbeszéltem, hogy találkozunk ott, szóval öcsém valószínűleg rövid időn belül fog idegbajt kapni, de már két éve megállapodtunk, hogy ha az Arctic Monkeys jön, akkor mi együtt megyünk, úgyhogy kérdések nincsenek.

3. SZÍNJÁTSZÓS TÁBOR - az utolsó, minden valószínűség szerint. Mivel az Arctic Monkeys koncert másnapján kezdődik, így elő kell vennem a szervezői tehetségemet, ugyanis fogalmam sincs, hogy a francba fogom ezt megoldani úgy, hogy senkitől ne kérjek túl nagy szivességet. Vagy 0 alvással kezdem a tábort, de az meg ugye nem túl szerencsés. A táborról amúgy annyit, hogy egy hét masszív színjátszás, ami egyrészről szép búcsúztatója lesz az elmúlt négy évnek, másrészről viszont egy kicsit tartok is tőle, mert az ilyen helyeken nagyon sok furcsa ember is megfordul, és bár általában jól bírom a furcsaságokat, higgyétek el nekem, itt van pár olyan dolog, ami átlépi az ingerküszöbömet.

4. BRÜSSZEL - Nem tudom említettem-e itt, hogy még a tavasszal nyertünk egy társadalomismereti versenyen pár osztálytársammal egy brüsszeli utat, na ennek is megtudtuk már az időpontját, július közepén öt napot fogunk a belga fővárosban tölteni. Jártam már egyébként Brüsszelben két éve, de akkor csak egy napot maradtunk, így azért lesz ott még bepótolnivalóm bőven. Hab a tortán, hogy az európai parlamentbe is elmegyünk, na meg persze az osztálytársakkal eltöltött külföldi utaknál kevés jobb dolog van, pláne, ha az egész ingyenes.

5. CSALÁDI NYARALÁS - Ha minden igaz, a történelem során először kiterjesztett családi nyaralásunk lesz, és unokatesómékkal utazunk majd le Olaszországba, Toszkánába, ami úristen nagyon régóta álmom, imádom az olasz kultúrát és természetesen a gasztronómiát is, szóval a fő életcélom, hogy újra igazi olasz pizzát és fagyit ehessek, hahh. Még szervezés alatt van a történet, szóval annyira nem éltem bele magam, de felemelő lenne esténként unokatesóimmal belevágni az olasz éjszakába.

6. SZIGET - évek óta terveztem, hogy meglátogatom a legnagyobb magyar fesztivált, de mindig azt mondtam magamnak, hogy csak akkor vagyok hajlandó ennyi pénzt kiadni érte, ha olyan előadók jönnek, akik tényleg fontosak nekem. És láss csodát, 2014-ben sikerült eljutni ide. Bastille, Miles Kane, The 1975, Imagine Dragons, The Kooks, Tom Odell, Jake Bugg, a Blink, de még Macklemore is hatalmas buli lesz, és egy hetes ott tartózkodásom alatt azért lesz időm arra, hogy ismerősökkel és barátokkal is találkozzak. Jajj.

7. GÓLYATÁBOR - nem kellene persze ennyire előreszaladnom, de ha minden a tervek szerint halad és felvesznek a csodálatos egyetemre, és még mindig lesz kedvem elkezdeni, akkor semmi esetre sem szeretném kihagyni a gólyatábort, mert biztosra akarok menni, hogy nem történik ott semmi izgalmas. Na jó, igazából tényleg érdekel, hogy milyen, meg hát meg kell ismerni a jövőm meghatározó alakító tényezőit, szóval igen. Gólyatábor. Fantasztikus.

Persze ezer dolgom van még. Először is el kellene kezdenem a jogsit, mert a nyelvvizsgák miatt ez eddig kimaradt az életemből, aztán jó lenne valamit dolgozni is a nyáron, csak sajnos erre elég kevés időm marad majd, de igyekszem. Öcsémnek megígértem, hogy németül tanítom majd, de természetesen rengeteg sorozatot és filmet is kell néznem, olvasnom, osztálytársakkal és barátokkal találkozókat szerveznem, meg felkészülnöm a fővárosi életre. Éljen 2014, meg hogy jobban élek, mint 4 éve.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images