Tumblin találtam teszt I.

Rengetegszer belefutok tumblin ilyen csodás tesztekbe, és valami perverz örömöt találok abban, hogy kitöltögessem őket, és ezt másokkal is m...

Rengetegszer belefutok tumblin ilyen csodás tesztekbe, és valami perverz örömöt találok abban, hogy kitöltögessem őket, és ezt másokkal is megosszam. Itt egy újabb csemege, a változatosság kedvéért öt felsorolt variáció közül kell választani minden kérdésben. Ahol indokoltnak éreztem, magyarázatot is kaptok.

1. Coca Cola, Pepsi, Sprite, Mountain Dew vagy Dr. Pepper?
Lehet azért is, mert Dr.Pepper azért nem egy ilyen mindennapaztiszok kategória és így még nem untam meg, vagy mert még nem kóstoltam a Mountain Dew-t. Ha a három alapból kellene választanom, azért biztosan a Sprite-ot mondanám, még ha furcsa íze is van.
2. Kutyák, macskák, lovak, gyíkok vagy hörcsögök?
Nem szeretem az állatokat, továbbra sem. De a kismacskák legalább képeken cukik, a gyíkok meg olyan... gyíkok.
3. TV, mozi, gép, iPod vagy játék konzol?
A gépemet szeretem, mert mindenre jó, de úristen, moziban filmet nézni... még mindig állat.
4. Rock, rap, pop, metal vagy punk?
El nem tudjátok képzelni milyen nehéz kérdés ez, mert a metálon kívül mind a négy stílusból hallgatok előadókat, és nagy kedvenceim vannak mindenhol. Talán azért maradtam a rock-pop-punk triónál, mert ezeket bármilyen kombinációjukban is szeretem hallgatni.
5. Fekete, fehér, kék, piros vagy zöld?
fekete all tha way. Bár a zöldnek is szeretem bizonyos árnyalatait (MENTAAA)
6. Saláta, hamburger,jégkrém, sült krumpli vagy gyümölcs?
Imádom a fagyit. Nekem az így jöhet bármikor bármilyen mennyiségben. Télen főleg.
7. Bölcsőde,óvoda, általános, gimi vagy egyetem?
Pozitívan állok a jövő elé, de nem tudom nem szeretni az elmúlt pár évet :3
8. USA, Kanada, Ausztrália, Franciaország vagy Anglia?
Egyik sem áll a képzeletbeli ranglistám élén, hogy finoman fogalmazzunk. angolföldön meg a franciáknál legalább jártam és London meg Párizs tényleg gyönyörű.
9. Úszni, horgászni, napozni, vidámparkba menni vagy kempingezni?
Ismételten egyik sem az én világom, napozni kifejezetten gyűlölök, de akkor legyen az úszás, ha nincsenek a környéken halak.
10. Hógolyózni, hóembert építeni, hóangyalt csinálni, szánkózni vagy korcsolyázni?
IMÁDOM A TELET.
11. Magyar, matek, természettudomány, töri vagy művészetek?
így próbáljon az ember egyetemet választani, ugye...
12. Gumicukor, nyalóka, rágó, csoki vagy vattacukor?
mániákusan szeretem a gumicukrot.
13. Xbox 360, Gamecube, Playstation, Nintendo Wii vagy Handheld?
bár lenne közöm ezekhez...
14. Facebook, WordPress, Tumblr, YouTube vagy Google?
nincs twitter :(( a tumbli azért mindenek fölött áll így.
15. Cuki, kemény, okos, szexi fiúk vagy ez a kérdés hülyeség?
de azért a cuki-okos kombó >>>>
16. Balerinák, magassarkúk, ugg csizmák, flip flopok vagy  deszkás cipők?
mindegy, csak kényelmes legyen. meg ne legyen olyan hülye csámpáscsizma
17. Kora reggel, dél, kora délután, késő délután vagy este?
nem igazán tudom miért
18. Fürdő, nappali, hálószoba, konyha vagy a padlás?
Bár a konyhában van a kaja... nem gondoltam én ezt meg.
19. Face-to-face, vezetékes, mobil, chat vagy twitter?ITT A TWITTER. utálok telefonálni. mániákusan.
20. Csőfarmer, trapéz, capri nadrág, rövidgatya vagy szoknya?
borzalmasan elefánt lábaim a rövidnadrágokban nagyon szomorúak, de who gives a fuck.
21. Póló, pulcsi, top, csőtop, vagy halter top?
Mindegy, csak takarja a karomat.
22. McDonald’s, Wendy’s, KFC, Burger King vagy Dairy Queen?
Egyszer szeretnék eljutni egy DQ-ba, de addig marad a KFC.
23. Kocsi, repülő, vonat, hajó vagy gyaloglás?
fura vagyok, de lényegében imádok utazni, mindegy, hogy mivel.
24. Kávé, tea, víz, tej vagy üdítő?
Néha ilyen britté változom, de a kávék is úristen.
25. Dráma, vígjáték, horror, akció vagy thriller?
Nem vagyok oda az ész nélküli horrorért és az akciófilmekért.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images