Az Arctic Monkeys álom-setlist

Most, hogy már megérkeztünk a voltos AM koncert hetébe, bevallhatom, hogy napok óta a setlisteket böngészem, így elég tiszta kép kia...

Most, hogy már megérkeztünk a voltos AM koncert hetébe, bevallhatom, hogy napok óta a setlisteket böngészem, így elég tiszta kép kialakult bennem azzal kapcsolatban, hogy mire számíthatunk vasárnap, és összességében elégedett vagyok. Ennek ellenére, ha én állíthatnám össze a koncert dallistáját mondjuk úgy húsz számból, az valahogy így nézne ki. (Nézzétek el nekem, hogy az első album a kedvencem... igazán nem tehetek róla)
1. Still Take You Home
anno emlékszem azért szerettem meg annyira ezt a dalt, mert a sok hosszú cím közül ez meg a dancing shoes maradt meg egyedül. Utóbbi sajnos kimaradt a listáról, de a Still Take You Home-ra nagyon szívesen indítanám a partit, már csak a what do you know? you know nothing miatt is. Ugyanitt: bármikor hazavihetnek.
2. Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chair
eeey macarena. Az egyik legnagyobb kedvencem a Suck it and See-ről ez a dal, és valahogy olyan kellően fontos üzenetet hordozna mindenkinek, aki nem élvezi a koncertet. Már ha ilyen létezik ugye, és remélem, hogy nem lesz ilyen.
3. Snap Out Of It
A legnagyobb kedvencem az egész AM albumról, már első hallásra beleszerettem így nagy öröm, hogy még videó is készült hozzá, szóval mégsem bánik velem annyira mostohán a sors. Igyekeztem amúgy nem az album dalaival telepakolni a listát, bár azért tényleg hiányozna egy Arabella is. Túl sok dalt szeretek, ez a baj.
4. Crying Lightning
Ez volt az első Arctic Monkeys videó, amit az MTV-n láttam, és valamikor ilyenkor szerettem bele az együttesbe, még akkor is, ha a Humbug album összességében nem vált a kedvencemmé. A Crying Lightning viszont ahh fantasztikus, meg szerettem Alex haját ilyenkor.
5. Cornerstone
Egy kicsi lassítás sosem árt. Nem fogom azt hazudni, hogy a lassabb dalaik miatt szerettem bele a majmokba, de azért van egy-két gyöngyszem, ami elég sokszor forog itthon. Na például ilyen a Cornerstone is.
6. Piledriver Waltz
Annyit vaciláltam a Reckless Serenade meg eközött, mert mindkét dalt imádom, aztán végülis a hertbreak hotel miatt a piledriver waltz felé húzott a szívem, meg nem tudom, Submarine, Submarine, Submarine.
7. Do I Wanna Know?
Akkora boldogság volt tavaly meghallani ezt a dalt, és azóta instant replay megy a fejemben, lehetetlenség megunni, és olyan kifinomultnak érzem magam, amikor esős éjszakákon a tejes teámat iszogatva ezt hallgatom.
8. 505
Nem tudom mi késztetett arra, hogy egy blokkba kerüljenek a kedvenc lassú dalaim, de ha már így alakult, akkor nem hagyhattam ki a 505-ot sem, még akkor sem, ha mindig sírhatnékom támad, ha meghallom.
9. Fluorescent Adolescent
Ha egyszer filmet fogok rendezni, ezzel fog kezdődni, csak úgy csak azért a miheztartás végett kijelenteném. No wonder hogy sokak kedvence ez a dal, teljesen indokoltan ennyire népszerű és hát én IMÁDOM.
10. Teddy Picker
Ennek a dalnak egyszerűen minden sorát imádom, és nem is igazán tudom, miért. Emlékek is kötnek hozzá, meg etc, szóval nagy boldogság lenne, ha egyszer hallhatnám élőben. Valami csodában bízom vasárnap, egen.
11. Brick By Brick
Amikor először végighallgattam a Suck It and See-t, ez volt az egyetlen olyan dal, ami ténylegesen belemászott a fülembe, aztán lássatok csodát, azóta is ottmaradt. Imádom, hogy Matt énekel jajj istenem komolyan ez a dal egy csoda.
12. The View From The Afternoon
Annyira szeretem, ahogy Alex azt mondja, hogy Anticipation, valamiért mindig a Rocky Horror jut róla eszembe, amitől nevetnem kell, kettős nyíl: szeretem a számot is. egyébként meg you should bear that in mind tonight bear that in mind...
13. This House Is A Circus
Olyan nehéz volt kiválasztanom, hogy mi kerüljön ide, mert a lista írásakor ez a hely maradt utoljára üresen és természetesen ezer jelentkező maradt a posztra. Aztán eszembejutott ez a dal, meg hogy mennyire szeretem az első sorát, és így megkapta a csodálatos 13-as helyet.
14. Fake Tales of San Fransisco
Lassan kifogyok a mondanivalóból, de komolyan, az egész Whatever People Say I Am, That's What I'M Not egy kibaszott miracle, nem tudom szebben kifejezni magam. KICK ME OUT, KICK ME OUT, ladies and gentlemen.
15. I Bet You Look Good On The Dancefloor
Mégegyszer hadd írjam le mekkora gyönyör volt, amikor rájöttem, mekkora popkulturális utalás van a your name isn't Rio but I don't care for sand sorban a duran duran számára, na de meg egyébként ez a dal az Arctic Monkeys. Akárhányszor megnézem a klipet, röhögőgörcsöt kapok a cukiságuktól.
16. Hold On We’re Going Home/Come Together
Teljesen mindegy, hogy melyik, de nagyon-nagyon örülnék egy feldolgozásnak. Imádtam, ahogy az egyik kedvenc Beatles dalomat átdolgozták, a Hold On We're Going Home pedig kb. ezerszer jobban tetszik, mint az eredeti, szóval igen. COVERPOWER
17. Why'd You Only Call Me When You're High
Hát ezt a dalt úgy végig fogom ordítani vasárnap, mint ahogy annak rendje és módja. Velem nem játszadoznak, hogy több középiskolás amerikai filmet idézzek, this song is my jam.
18. When The Sun Goes Down
Majdnem a legnagyobb kedvencem AZ ALBUMról, de csak majdnem. Valószínűleg szerepet játszik benne a videóklip, hogy ennyire megszerettem, mindenesetre he's a scumbag don't you know.
19. Mardy Bum
Az előbb a majdnem emiatt a dal miatt, volt, igen. Messze a legnagyobb kedvencem így minden közül, egyszerűen a szövege aranyat ér. De nem hagyhattam ezt legutoljára, mert mindannyian tudjuk, hogy jól lezárni ezt a koncertet csak egy módon lehet...
20. R U Mine?
És ez az R U Mine. Kész. Évek óta ez a csengőhangom, csak azon parázok, nehogy megpróbáljam felvenni a telefonom, mikor meghallom. Nem, csak viccelek, de tényleg, addiktív ez a dal, minden mértékben, rohadtul imádom az a nagy igazság.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images