A nagy körömlakk-poszt

Már tavasz óta tervezem, hogy végre bemutatom nektek a körömlakk-készletem, mivel elég tekintélyes méretű gyűjteményről beszélhetünk. Szegén...

Már tavasz óta tervezem, hogy végre bemutatom nektek a körömlakk-készletem, mivel elég tekintélyes méretű gyűjteményről beszélhetünk. Szegény szüleim mindig szenvedtek attól, hogy egyáltalán nem érdekelt a sminkelés és egyéb cicomázás, tudjátok, én voltam kiskoromban a fiús lány szelidített változata... aztán megjöttek a körömlakkok, és azóta... Hogyha a sminkeléssel is annyit foglalkoznék, mint a körmeim csinosítgatásával, lehet, hogy nem itt tartanék az életemmel. Lényeg a lényeg, teljesen ráfüggtem az akciós körömlakkokra. Mivel sajnálok több ezreket kidobni egyetlen lakkra, nem konkrét céllal vásárolok lakkokat, hanem az akciós pult termékeiből választom ki a nekem tetsző színeket. Voltak már nagy fogásaim, meg jártam már úgy, hogy pont azt a lakkot akciózták le, amivel már hetek óta szemeztem, de sokszor kaptam ajándékba is ezeket a csodákat. Jelenleg 58 normális méretű körömlakkom van, plusz 12 ilyen kis mini lakk, de a történetnek még egyáltalán nincs vége és a készlet folyamatosan bővül. Ha esetleg valamilyen véletlen folytán bármikor arra kényszerülnétek, hogy vennetek kell nekem valamit, gondolkozzatok nyugodtan körömlakkokban. Azzal nem lehet mellélőni. Még annak is örülök, ha ugyanolyan lakkokat kapok. Nem tudom. Ilyen hülye vagyok.


Hát itt vannak a kis drágaságok .Írtam márkánként ilyen menő kis jellemzést is róluk a tovább alatt, meg belinkeltem egy-két alkotást, amit sikerült összebénáznom. Mert most már nagyban tolom az ipart és van ilyen mindenféle eszközeim is vannak, amivel könnyebb a bénázás. Bár régebben nagyon jól működtem fogpiszkálóval meg celluxszal is.

Sooo.... vágjunk bele.



Mindennél jobban szeretem a rimmel salon pro lakkjait. Az első darab a rózsaszín volt, ezt még a tescoban vettem meg valamikor a szülinapom környékén. Régóta tetszettek ezek a lakkok, de mindig drágának tartottam őket, aztán a tescoban 30 %-kal leárazták őket, és 800 forintért már adtam neki egy esélyt. Imádtam az ecsetet, mert olyan aranyosan bumszlin vastag és pont nekem való mértékben viszi fel a festéket. Fedőlakkal egy hétig is elvolt, így aztán életcélommá vált, hogy spóroljak még több ilyen lakkra. Erre nyár elején hogy jártam? a Rossmannban egy rakat ilyen salon pro lakkot leáraztak 300 forintra. Hülye aki nem veszi meg alapon ezért előbb a két kékes és a szürke árnyalatot vettem meg (ebből a jobb oldali kék, kate moss-féle szín a kedvencem), de később visszaszöktem a szürkészöldért és az élénksárgáért is, ezek úgyis hiányoztak a készletből.


Valamiért a catrice lakkokat is nagyon szeretem, pedig néha egyáltalán nem tartósak, hiába kenem fel őket több rétegben. Az ecset kicsit vékony, viszont cserébe szerintem messze a catrice lakkoknak vannak a legtalálóbb neveik. A baloldali két lakkot, az ilyen furcsán csillogos zöldesbronzot és a barnát a német cserediáklányomtól, Nicitől kaptam, ők voltak az első darabok. Az itt szürkének látszó de egyébként türkizes világos mentát egy elle magazinhoz kaptam, a narancssérgét a rossmannban vettem leárazva 300 forintért ( olyan jó fideszes színe van... békemenetekre tartogatom), a jobboldali méregzöld lakk pedig a legújabb szerzeményem, már régóta szemeztem vele, és végre leárazták a müllerben.


Igen, három kemény OPI lakkal is büszkélkedhetem. Sosem értettem a nagy felhajtást a márka körül, mert nincs olyan körülmény, hogy én 2500-3000 forintot fizessek egy körömlakkért (annyiért már egy könyvet is vehetek basszus vagy 10-15 tábla csokit), viszont a Triumphban (ahol nem tudom, miért van egyáltalán körömlakk), egyszer leáraztak négy-öt OPI lakkot is 799 forintra. Így került hozzám a baloldali világoskék és a középső vörösesbordó szín. A jobboldali sötétkéket még nem próbáltam, ezt ma vettem a müllerben, 1000 forintért. Remélem szép színe lesz, mert ha nem, többet ennyit lakkra nem költök. Csak azért szavaztam neki bizalmat, mert egyébként tényleg nagyon jó minőségűek és tartósak ezek a lakkok.


A lovely lakkokkal sincs különösebb problémám, hiszen ár-érték arányban messze a legjobbak közé tartoznak. Ennek ellenére ezeket sem teljes áron vettem, mert túl sok jóra szoktatott a győri rossmann, ahol ezek a lakkok szinte állandó jelleggel akcióban vannak ezek a csodaságok. Elsőként a nude lakk került hozzám, még a lovely átalakulása utáni első akciónál, és a jobbról második banánzöld szinte rögtön követte. A halványsárga lakk csak úgy megtetszett, a fekete alaplakkra viszont már régóta szükségem volt. A baloldali, kékes-szürkés-lilás metálos lakkot pedig barátnőmtől kaptam karácsonyra.


Az essence lakkokkal valamiért nem ápolok olyan mély barátságot, pedig a vastag ecsetet imádom. Viszont az én körmömön egyáltalán nem tartósak, általában már a második napon lepattognak, hiába kenem őket mindenféle fedőlakkal. A rózsaszínos-hússzínű a régebbi a kettő közül, de ezt a narancspiros árnyalatot sokkal jobban szeretem (it's fucking red, I know). A s-he lakkok sem a kedvenceim mert szerintem a minőségükhöz képest drágák, hiába van nagyon sok szín, ami tetszene. A csillogós sötétszürkét a szalagavató ruhámhoz vettem, azóta nem is nagyon használtam, a világos kék és a tengerzöld viszont gyakran jó barátaim (már ha nem kopnak le). A claire's lakkok sem a tartósságukról híresek, ráadásul teljes áron brutálisan drágák. A jobboldali arany csillogós lakkot ausztriában vettem 1 euróért, annyiért megérte, ezzel a mentaszínű homoklakkal pedig már hónapok óta csábítgattuk egymást, mire végre leárazták 500 forintra. Azóta ez a kedvenc lakkom, imádom a homoklakkokat. 


A baloldali Aden lakkokat kemény 150 forintért vettem, ha viccesre venném a figurát, azt mondanám, annyit is érnek. Több rétegben kell őket felkenni és nekem vékony az ecset, de mentségükre legyen mondva, ugyanannyira tartósak, mint pár márkásabb társuk. És a halványrózsaszín színét nagyon szeretem. A miss sporty lakkjaim többsége ősrégi, mert akkor valamiért szerettem őket, a narancs csillogós, a lila és a pink is az első körömlakkjaim közé tartozott, szóval ősrégiek. Ahhoz képest mondjuk nem száradtak be, ez pluszpont. A piros pedig nagyon hiányzott már a repertoárból, így ezt egy ilyen dm-es kuponos akció keretében szereztem meg pár hónapja.


Ezek az eurósboltos lakkok... olcsók. És vicces színekben lelhetőek fel. Igazából erről is azt tudom elmondani, mint az Aden lakkokról... az árkategóriájukhoz képest bőven bírják addig, mint néhány drágább társuk. Hiánypótló színekként vettem a két kicsit, a nagy kávészínűt pedig barátnőmtől kaptam. A jobboldali lakkok mind oriflame szerzemények, és imádom őket. A szélső mentaszínű a világ legjobb körömlakkja, de szerintem már nem is lehet kapni, így próbálok spórolni vele, mert annyira gyönyörű. A világos rózsaszín olyan kis baba, a szupercsillogós kéket pedig karácsonyra kaptam anyutól és nagyon szeretem.


Az AVON lakkok bezzeg... meglehetősen drágák, és ahhoz képest inkább közepesen tartósak csak. Talán ezekre költöttem a legtöbbet, de már így is elég régiek, szerintem három éve rendeltem utoljára avonos lakkot. Viszont a színek legalább kellően szuperek, nekem ennél jobb csillogós pink és sötétkék lakkot még nem tudtak mutatni. A világoszöldet inkább anyu szokta használni, de azért én is szeretem. De ezek a lakkok drágák.



És a vegyesvágott csapat, akiket nem tudtam szépen elrendezni. A baloldali lakk még a régi s-he design, és esküszöm, sokkal jobban bírja mint új társai. Aztán a második, ezüst színű az essence twilightos limitált kiadása volt, de a tökéletes színe miatt megvettem. Hasonló a helyzet az arany lakkal is, hiányzott a készletből, és az astor pont akciós volt. Az egyik kedvencem. A lila rimmelt anyutól kaptam, a fehér lakkom egy angol újság promócója volt, a gyönygházfényű loreal szintén ajándék. A kék manhattan lakk egyszerűen mesés, ilyet kell majd még szereznem, a dm akciós polcán találtam. Ez a rózsaszín fagyis lakk az ötlet miatt tetszett meg anyunak, így kaptam meg tőle. Kicsit vékony az ecsete, de jóságos. A rózsaszín NYC lakk akciós szerzemény, a moyra lakkot pedig barátnőmtől kaptam ott a szélén.


A mágikus mini körömlakkok a claire'stől. Nem tudtam őket az akció idején otthagyni, egyszerűen annyira cukik voltak és olyan hasznosak. A baloldali hat lakk ilyen nagyon világos pasztellszínek, igazi kedvenceimmé váltak, az azték mintákhoz használom őket főleg. A jobboldaliak pedig különböző csillogós fedőlakkok, amik borzasztóan jól jönnek a galaxy-s körmöknél, nagyon szeretem őket. Olyan kis bébibogyók.


Az alaplakkok is kapnak egy kis figyelmet. A baloldali egy erősítő base coat, nem mindig használom, inkább csak sötétebb színekhez, hogy ne fogja meg a körmöm. Aztán a lovely csillámos fedőlakkját még a fent említett galaxy körmökhöz szereztem be, szeretem. A középső a miss sporty gyorsan szárító fedőlakkja, igazából baromi hasznos, mert nem bírok a seggemen ülni körömszáradás közben. Ugyanilyen egyébként a jobboldali NYC gyorsszárító is, csak az már szinte kifogyott, annyit használtam. A kimaradt pedig a h&m fedőlakkja, régebben sokat használtam, ma már annyira nem szeretem :D


És akkor egy icipicit a csodaeszközökről. Először a h&mben találtam rá a baloldali készletre, ebben van egy tök jó körömreszelő, egy vékony ecset, és körömágyvisszatoló, és ami a lényeg, egy olyan körömlakkpöttyöző szett, amivel csodakönnyen tudok pöttyöket csinálni (ha nem rontom el). Aztán a két claire's lakk is nagy csoda ám, mert egyrészről vékony ecsetű díszítőlakkok, másrészről viszont ilyen díszítőceruzák is, amivel még vékonyabb és pontosabb vonalakat tudok húzni kék és fekete színben. Az essence körömcuccban pedig vannak szivacsok az ombre és galaxy körmökhöz, valamint az a nagyonszupi ultra-ultra vékony ecset minden esetre. Borzasztóan imádok pepecselni ezzel.

úú majd később hozok mesterműveket is, ha érdekel valakit, de már így is brutálisan hosszú lett ez a poszt.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images