A top 100-as úriember lista: 40-21

Lassan a finishéhez érkezik a blog eddigi legnagyobb szabású projektje. Már hónapok óta igazítgatom a 100-as híres férfiembereket felvonulta...

Lassan a finishéhez érkezik a blog eddigi legnagyobb szabású projektje. Már hónapok óta igazítgatom a 100-as híres férfiembereket felvonultató listámat, hogy a lehető legjobban kifejezze a jelenlegi ízlésemet, és tíz év múlva jókat nevethessek rajta, de még a mostani húsz ember is csak nagy nehézségek árán találta meg a pontos helyét. Az utolsó huszas adagot viszont szerintem csak a Sziget után, de még a gólyatábor előtt fogom szállítani, ha minden igaz, két részletben. Nem tudom, miket kellene még leírnom. Ha valaki most tévedt ide a blogra: még tavaly kitaláltam, hogy követve a 2010-es hagyományokat, idén is összeállítom az épp aktuális top 100 híres ember listámat, és itt a blogon publikálom képekkel és felesleges szövegeléssel. Az eddig fény derült helyezéseket is megtekinthetitek a linkeket követve, a tovább alatt pedig kifejtem, a 40. és a 21. hely közé miért pont azok az emberek kerültek, akik.
100-81
80-61
60-41




Tom Odellről már áradoztam az előző szigetes posztban, de akkor csak a rend kedvéért, hihetetlen, milyen hajkoronával rendelkezik. engem az ilyen szőke messy hosszú hajjal nagyon meg lehet venni. Ansel Elgort iránt érzett rajongásom okát valószínűleg a rendszeres olvasóknak nem kell bemutatnom, de csak a rend kedvéért: TFIOS. Zayn Malik és Louis Tomlinson volt a fő oka, hogy olyan sokáig a 1D bűvöletében éltem, szerintem igenis jó pasialapanyagok (voltak, amíg kicsit túlzásba nem vitték a férfiasodást. kisfiúként sokkal édesebbek). Jamie Campbell Bower hajára ugyanaz vonatkozik, mint Tom Odellére. Szőke is, messy is, hosszú is. Andreas Wellinger az egyik kedvenc síugróm németországból, és korban talán ő áll hozzám a legközelebb. Aaron Johnson sem manapság a leghelyesebb, de mondjuk a macskám, a családom és a fiúk, vagy a nowhere boy - kori énjét szívesen elfogadnám. Ricky Wilson a Kaiser Chiefs énekese, legutóbb pedig a brit Voice zsűrijeként is lehetett látni, és mindent elárul, hogy csak miatta elkezdtem nézni a tehetségkutatót. Claudio Marchisio a VB leghelyesebb focistája volt, de vagy egy mérfölddel. Jó, az ilyen olasz szívtiprók a gyengéim többek között. Bradley Cooper olyan kis aranypofa, és Ryan Goslinggal meg Brad Pittel együtt ők alkotják azt a mesterhármast, ahol az úriemberek amellett, hogy egyes életszakaszaikban álompasik, még borzasztóan tehetséges színészek is. Chord Overstreet a szőke, messy hajával (figyelitek, már a harmadik) a Gleeben tűnt fel természetesen, és nem tudom. Biztos a karaktere is hozzátesz, de nagyon a szívemhez nőtt. Ezra Miller szerintem az egyik legtehetségesebb fiatal színész mostanában, Mitch Hewer karaktere, Maxxie pedig egyértelműen a kedvencem volt a Skinsben, ami azért is furcsa, mert utólag egy csomót olvastam arról, hogy igazából az egyetlen jellegzetes vonása az volt, hogy meleg volt. However, imádtam. A Harries ikrek egyszerűen túl jól néznek ki ahhoz, hogy kettő legyen belőlük és még youtube-on is virgánckodjanak. Túl sok. Nat Wolffnak szintén szép jövőt jósolnék Hollywoodban, szerintem nagyon vicces figura, és olyan kis too cute arca van. Hugh Dancy a legjobb Will Graham, akit csak kívánhatnék és az Adam például egy igen-igen erős film tőle (nézzétek meg. like seriously). Colton Haynes meg így A PASI, ha a Teen Wolf castet végignézem, de annyit elspoilerezhetek, hogy a kollégái közül valaki mégis előkelőbb helyen végzett. Azért a huszonkettedik hely sem olyan rossz. A huszonegyes hellyel épp hogy kicsúszott az első huszasból Cory, akivel kapcsolatban azért szakad meg a szívem, mert amikor a legelső piszkozatot készítettem a listához, még élt.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images