egy éves lett a blog !!!

komolyan emberek, nem hittem volna, hogy ilyen hosszú életű lesz pályafutásom a jó bloggeres rendszerben, úgy rá voltam kattanva a g-portál ...

komolyan emberek, nem hittem volna, hogy ilyen hosszú életű lesz pályafutásom a jó bloggeres rendszerben, úgy rá voltam kattanva a g-portál egyszerűségére évekig. de kellett a váltás, és szerintem a chameleon blonde hozzám nőtt már annyira, hogy a továbbiakban is velem maradjon. nem mondom, hogy túlzottan aktív voltam az évben, és rengeteg mélyen szántó gondolattal gazdagítottam az internetet, de a szemfülesek így is tanúi lehettek utolsó gimis évem főbb pillanatainak. egy évvel ezelőtt, amikor kinyitott az oldal, még arról kérdeztelek titeket, hogy vajon melyik egyetemet kellene választanom. ehhez képest mára itt állok, éretten, tele tapasztalattal (nem), készen arra, hogy ősszel belevessem magam a pesti életbe. ugyanis, hogy akkor itt is hivatalossá váljon, felvettek, felvettek, felvettek. a corvinuson fogok nemzetközi gazdálkodást tanulni. nem tudom, hogy jó döntés volt-e, folyamatos a kétségbeesés, hogy mégis a bölcsész énemnek kellett volna engednem, de majd eldől, mi lesz belőle.

na de akkor a blog szülinapról, amit terveztem megünnepelni valahogy, de aztán annyi minden közbejött ( ma például meghúztam a hátam, és egyből rokkantnyugdíjassá váltam, szenvedek, nem bírom én a fájdalmat) soo szeretném megköszönni mindenkinek, aki látogatta az oldalt ebben az egy évben, aki néha írt kommentet (repesett a pici szívem az örömtől), aki beleolvasott néhány eszmefuttatásomba, és így tovább. fontos nekem ez az egész valamilyen szinten, meg szükségem van a visszaigazolásra is, szóval nem tudom. nem ígérhetem, hogy ezentúl rendszeresebben jövök, mert jelen pillanatban minden törékeny és bizonytalan, de igyekszem. mert annyi jó tervem van. tervek mindig vannak. csak ugye a lustaság nagy úr, főleg az én életemben. de ha már itt vagyok, azt elmondom, hogy voltam brüsszelben és szuperbrutál jó volt. bár lehet ezt már említettem. de nem árt kétszer elmondani. és a nagycsaláddal most értünk haza olaszországból. pisában szakadt az eső, azt imádtam a legjobban. volterrában meg ilyen vámpírpizzákat árulnak, nagyon ráálltak az alkonyat-businessre (jól teszik). firenze meg hát gyönyörű. leégett a lábszáram a tengerparton. vettem kiko körömlakkokat, felszínes kis liba vagyok, ehh. megnéztem az only lovers left alive-ot, és hiddleston olyan benne mint egy kis szomorú puppy rocksztár jared leto, és hát imádom hát hogy lehet ilyen kis kuncifunci? meg újranéztük a tökéletes trükköt kb. ötödszörre, és most furcsa mód nagyon angier-párti lettem, pedig régen valamiért mindig bordent bírtam, nem tudom.  azt sem tudom, menjek-e gólyatáborba, mert a 22K nagyon sok, és előtte még ott a sziget, de közben meg obvi szükségem lenne rá. csak így is viszi el ez a hülye egyetem a hülye sok pénzt. megyek inkább hippinek, aztán kész.

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Jól tetted, hogy elnyomtad a bölcsész énedet! Gratulálok a pontszámodhoz és az egyetemhez, nagyon ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images