A nyár végi fantasztikus zenei lista

Az egyetlen és utánozhatatlan last.fm-nek plusz a telefonomnak köszönhetően varázslatosan össze tudtam állítani, miket hallgattam leggyakra...

Az egyetlen és utánozhatatlan last.fm-nek plusz a telefonomnak köszönhetően varázslatosan össze tudtam állítani, miket hallgattam leggyakrabban a nyáron. A lista nem teljes, nem pontos, valamint nem tükrözi a valóságot, mert az úgy nem lenne az igazi. Kicsit finomítottam dolgokon, fogalmazzunk úgy. De a 10 leghallgatottabb előadóm a nyáron *dobpergés*
10. All Time Low - idén nyáron valamiért ők lettek az ilyen utazóspajtásaim, a 2-3 órás vonat- és buszutakra általában ATL lemezeket kapcsoltam be, az meg plusz indok volt, ha netalántán véletlenül öreg néni ült mellém, akik sokkal offenzívebbnek érezték a jelenlétemet, ha ez szólt a fülesemből, és nem mondjuk korda gyuri. 
9. OneRepublic - Amikor először végighallgattam az új albumot, nem sok dal ragadta meg igazán a figyelmemet, viszont aztán a kislemezes dalok szépen lassan magukhoz csábítottak, és a Counting Starsra például teljesen és totálisan rákattantam. 
8. Macklemore & Ryan Lewis - Nem nagyon magyaráznám túl a dolgot, legyen elég annyi, hogy nagyon sok tábori élményem kötődik mind a Thrift Shophoz mint a Can't Hold Ushoz, így valahányszor vissza akartam emlékezni ezekre a csodálatos hetekre, akkor benyomtam a lejátszón Macklemoret. Ja, egyszerűen nagyszerű vagyok. 
7. Paramore - A Paramore albummal hasonlóan jártam, mint a OneRepublic legújabb lemezével. Eleinte az istennek sem akart tetszeni egyetlen szám sem, aztán ahogy ment előre az idő, előbb megszerettem az Anklebiterst és az Ain't it Funt, aztán utána meg már egyértelmű út vezetett mondjuk a Proofhoz is, ami jelenleg a legújabb kedvencem. 
6. Arctic Monkeys - A nyaralásunk alatt például mindig ezt toltuk öcsémmel, mert ez a közös pont a zenei életünkben (többek között persze, de ez a legnagyobb), meg a hotel wifijével olyan jól le lehetett játszani egymás után kb. tízszer az R U Mine videóját, neeem, még véletlenül sem Alex miatt, aztán meg ott vannak az új számok is, hát szóval... 
5. Foster The People - Örök kedvenceimet annyira elhanyagoltattam eddig, hogy úgy gondoltam, nyáron megérdemelnek egy kis plusz figyelmet, így újrahallgattam a fantasztikszenzációs albumukat, amit még mindig szeretekimádok. 
4. Imagine Dragons - A Radioactive az nálam olyan jó-jó kategóriába esett, de annyira nem hatott meg, aztán jött a sorozat, amit nem nevezünk nevén, és akkor teljesen beleszerettem az It's Time-ba, innen meg már egyenes út vezetett az albumig, ahol meg találtam még ilyen kis fantasztikus dalokat :3

3. Bastille - A Pompeii egyszerűen az idei év legnagyobb durranása nekem eddig, de az egész Bad Blood album úgy jó, ahogy van. Amúgy a last.fm egyik nap megkukult, és random hozzáadott plusz kétszáz bastille dalt, csak úgy, ezért került ilyen előre ott. 
2. Fall Out Boy - KONCEEEEEEERT. Jó, ezt túlreagáltam, bocsánat. Amúgy meg hát, ez az új album engem teljesen totálisan elvarázsolt, mert egy elvakult elfogult rajongó vagyok, de I can't help it. Meg a régi számaikat is újrahallgattam, szóval megérdemlik e csodás második helyet. 
1. Glee Cast - A sorozat, amit nem nevezünk nevén, és teljesen-totálisan tönkretette a nyaramat, meg a lelki világomat, meg elvette az ép eszemet és hasonló nyalánkságok. Sosem értettem az embereket, akik glee feldolgozásokat hallgatnak, mert mi a halálnak, de most már értem, mert én is ezt csinálom, és ahh. Lehetetlen elmagyarázni tényleg. Egyszerűen szükségem van rá. 

Ti miket hallgattatok a nyáron? Valamint itt a lehetőség, hogy akár névtelenül is leszóljátok a zenei ízlésemet. 

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Bár nem az én stílusom, de elismerem, hogy Macklemore jó zenét csinál, néha meg is hallgatom pár számát. :) Nekem ez a nyár nosztalgiazenékkel telt el és rengeteg The Rasmust hallgattam. :D Amit aztán néha felváltott egy kis Beatles.

    VálaszTörlés

Flickr Images