kangaroo court

001. Keresve sem találnátok olyan embert, aki kevésbé szereti a futást, mint én. Tudom én, hogy mostanában marha menő futni meg fogyni me...


001. Keresve sem találnátok olyan embert, aki kevésbé szereti a futást, mint én. Tudom én, hogy mostanában marha menő futni meg fogyni meg egészségesen élni, de hát engem a futás felbosszant mert annyira céltalan és értelmetlen körbe-körbe rohangálni, ráadásul a bokasüllyedésem miatt kb. 5 perc lassú kocogás után is már úgy fáj a bokám, mint másnak így 1 óra után szokott, plusz hála a hófehér bőrömnek kb. ugyanennyi idő elég, hogy át is váltsak malackába, majd rák úrba színügyileg. Lényeg a lényeg, a futást nem nekem találták ki, hiába a legultraszuperebb sport. Plusz, ilyen szar szmogos győri levegőben még nagyobb kínzás futni. 
002. Még mindig rohadtul félek az angol nyelvvizsgától, mert mintha SENKI, de ténylegesen senki nem értené meg, hogy én soha nem tanultam rendesen angolt, csak ami így rámragadt az elmúlt három és fél évben, abból kellene egy felsőfokú nyelvvizsgát produkálnom. Hát hogyan? Hát miből? 
003. Ma kivételesen bűnöztem és vettem magamnak két gombóc fagyit, ami lassan tényleg indokoltá tenné a nagy fagyis posztot, amit már bosszantóan régóta tervezek, csak aztán mindig elmarad. De most már tényleg érkezni fog lassan.
004. Bakancskeresőben is vagyok, mert a szüleim megunták, hogy mindig ilyen párezres "szarokban" vészelem át a teleket, és úgy döntöttek, hogy idén, ha beledöglenek is normális cipőt találunk nekem, ami általában azért nehéz, mert borzalmasan eltér az ízlésünk cipők terén és szörnyen nem találjuk a közös hangot. De kihívás elfogadva. 
005. azt hittem, ha jövök ezekkel a kis pontjaimmal, sokkal könnyebben összehozok egy bejegyzést, de nem, ez továbbra sincs így. Pedig a piszkozatokban rengeteg iromány figyel már félkész állapotban, van harry potter meg glee challenge, belevágtam a youtubers for beginners első részébe, aztán a kedvenceim közül is már összeírkáltam nagyjából a filmes gonoszaimat, meg színészeimet, meg rendezőimet és hasonlókat, csak egyszeráen perpill nulla a motivációm.
006. Gondolom illene megosztanom mivel éltem ma túl a fél órás futást (igen, életem traumája. és nem, nem futottam gyorsan. a teknősbéka is simán lehagyott volna. de akkor is depressszívé tesz). a futós zenei listám résztvevői a mai délelőtt ők voltak:
Glee Cast/Just Can't Get Enough
Simple Plan/ You Suck At Love
Blink-182/Feeling This
All Time Low/I Feel Like Dancin'
Green Day/ She's A Rebel
Fall Out Boy/The Take Over The Breaks Over
New Politics/Harlem
Maroon 5/Lucky Strike
Glee Cast/It's Not Unusual
Glee Cast/Hit me with your best shot-One Way Or Another
Glee Cast/Thriller-Heads Will Roll
007. Említettem már, hogy a 17-es szobában lakok idén a koleszban?
008. Aludtam egy kicsit délután, de ettől így annyira bekómáltam, hogy azóta csak sokkal fáradtabb vagyok, nyűglődöm, és a maradék kedvem is elvesztettem, hogy németezzek vagy angolozzak. 
009. Beragadtam a sorozataimmal. Ha végre megnézném a Teen Wolf első évadjának utolsó részét, az talán rávenne, hogy tovább nézzem az egészet, de nem tudom... igazából így egy évad alatt kb. arra jöttem rá, hogy Stiles miatt folytattam a cuccot, csak miatta.
010.Ha valaki lemaradt volna a nagy hírről, a mostani hét Darren Criss hét, mert nem vasaltam ki a hajam. Szörnyű egy lustaság vagyok.  

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Az angol miatt ne aggódj, okos vagy, neked biztosan sikerülni fog! ;D
    Sajnos az én iskolámban nem volt valami jó a nyelvoktatás, de önszorgalomból felküzdöttem magam felsőfokra, szóval egyáltalán nem lehetetlen 3 évvel a hátad mögött letenni a nyelvvizsgát.

    VálaszTörlés
  2. jajj köszönöm (: és wow, nagyon ügyes vagy úristen :D

    VálaszTörlés

Flickr Images