értelmetlen kérdőív.

találtam egy ilyen harmicnapos kihívást/kérdéssort tumblin, és mivel az iskola jelen pillanatban totálisan elszívja az energiáimat (meg nem...

találtam egy ilyen harmicnapos kihívást/kérdéssort tumblin, és mivel az iskola jelen pillanatban totálisan elszívja az energiáimat (meg nem hagyja békén az idegrendszeremet) ezért egyelőre egy ilyennel jövök, de a már nem tudom mióta ígért dolgaimmal is készülök közben, ne ijedjetek meg.
1. Mi a középső neved? nincs. a szüleim nem szerették volna túlkomplikálni a dolgokat, azért is lettem fanni, hogy becézni se nagyon becézgessenek (ennek ellenére megteszik sokan, de akiket szeretek vagy akiktől félek, azoknak megengedem)
2. Van valami, amivel kapcsolatban szenvedélyes vagy? Maga vagyok a szenvedély #se. Egyébként semmi olyan elfoglaltságom vagy hobbim nincs, amivel kapcsolatban ilyen elsöprő szenvedélyt éreznék, életem szerelme sem talált még meg, így maradnak a sorozatok, együttesek és könyvek, mint alternatíva.
3. Zebra vagy leopárdminta? Győzike style all the way.
4. Mitől félsz? Most jelen pillanatban leginkább attól, hogy a szobánkban tartózkodó pók rámugrik. Im allgemeinen sem vagyok jóban semmilyen állatfélével, konkrétan szerintem minden álattól félek, amit potenciális veszélyforrásnak találok, mert a, megcsíp, megharap b, RÁMUGRIK. fel nem foghatom, hogy bírják ki az emberek, hogy a kutyájuk rájukugrik.
5. Ezüst vagy arany? ahh legszívesebben egyiket sem mondanám, főleg, ha ilyen ékszertémáról van szó, de az ezüst az kicsit szürkés, szóval akkor legyen az.
6. 3 hely, ahova szívesen ellátogatnál? Visszamennék Norvégiába természetesen, plusz szívesen elmennék még New Yorkba és Szentpétervárra.
7. Hány testvéred van? egy darab kisöcs. (az öcs olyan buta szó egyébként)
8. Hol laksz? A világ végén. Az országnak az észak-nyugati kis csücskében egy miniatűr, de nagyon pletykás és idegesítő falucskában.
9. A legelső karrierálmod? Oviban végig építészmérnök szerettem volna lenni.
10. Mi a horoszkópod? Bika. harapok meg felöklelek mindenkit. aúgy amit írnak rólam a nagyokosok, annak a nagy többsége igaz.
11. Milyen nevet szeretnél adni a gyerekeidnek? A lányoknál minden ilyen l betűs név tetszik, a Lora, a Lara, a Lea meg ilyenek, fiúknál pedig a Noel
12. Van háziállatod? Jó vicc. Soha nem is akartam semmilyen klasszikus háziállatot, bár voltak teknőseink, azokat bírtam, mert lusta dögök voltak, meg a macskánkkal sem volt bajom, de nem kellenének újra. Egyedül egy kaméleont vagy ilyen miniatűr pink halakat fogadnék el.
13. Mit hallgatsz most? GOT TO GET YOU INTO MY LIFE
14. Hiszel a sorsban/végzetben? Sokkal inkább hiszek valami ilyesmiben, mint bármilyen ilyen felsőbbrendű istenpokolfajzatban.
15. Mik a jövőbeli céljaid a munkáddal kapcsolatban? Szeretném azt én is tudni, sok mindenben segítene, ha már most pontos elképzeléseim lennének.
16. Mi a kedvenc színed? Szeretem a mentaszíneket, az almazöldet, a világosszürkét, a mélypinket, a feketét, a szürkéskéket.
17. Melyik a kedvenc virágod? A liliom és a nárcisz is gyönyörű, meg a margaréta.
18. Mi volt az első koncert, amin részt vettél? Falun élek, ergo falunapok is vannak, ergo valami desperado szintű magyar csoda volt. de az első, amiért pénzt is kiadtam, az egy kispál koncert volt.
19. Valami, amin most dolgozol: A b heti órarendemen photoshopban.
20. Volt már halálközeli élményed? Nem. Nem is szeretnék még egy darabig.
21. Mindent az utolsó pillanatig halasztgatsz? Nem az utolsóig, én vagyok az átmenet, aki egy lélegzetvétellel a legutolsó pillanat előtt áll neki a dolgoknak, így egy halvány esélye van arra, hogy utána még átnézhessen mindent.
22. Bal vagy jobbkezes vagy? bal ;)
23. Sorozatok és tv-műsorok, amiket rendszeresen nézel: a brit és a magyar x factor, a glee és a hannibal egyelőre. meg az esküvői tortacsodák ismétlése :D
24. Hol dolgozol? hahh. nincs nekem időm ilyenre. tanulásnak álcázom egyelőre a semmittevést.
25. Halloweeni jelmezötleted? sosem gondolkodtam még ezen. Lehetnék Hannibal abban a hülye maszkban a bárányok hallgatnakból.
26. Családi állapotod? Single as fuck. Ahogy az esélyeimet látom, ez a közeljövőben nem is fog változni.
27. Az utolsó film, amit láttál? City Island. aranyos volt, de semmi extra.
28. A legjobb barátod neve: Még mindig nincs legjobb barátom.
29. Egy dal, ami bennragadt a fejedben? Ma egész nap, de tényleg egész nap a Stonehenge járt a fejecskémben. Szörnyű.
30. Egy könyv, amit el szeretnél olvasni? A tökéletes trükk. öcsém ki is nyír, ha nem olvasom el. 
amúgy meg menci új téma van a tumblimon, so itt az idő, hogy reklámozzam a tumblim, követni ér, vissza is követgetek ha úgy van szóval jaaa.

MY TUMBLI

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images