Youtubers For Beginners 0.

A kezdő, az jelen pillanatban én lennék. Életemben összesen ha egy ilyen videót láttam, viszont egyre inkább közeledik az idő, amikor rá k...


A kezdő, az jelen pillanatban én lennék. Életemben összesen ha egy ilyen videót láttam, viszont egyre inkább közeledik az idő, amikor rá kell vennem az angoltanulásra, és úgy éreztem, egy elég erős motiváció lenne, ha ilyen kis fess fiatalemberek juttatnának túl a kezdeti nehézségeken. A twitterem és tumblim tobzódik az ilyen kis önjelölt show-mesterektől, akik a lehető leglehetetlenebb random témában osztják meg véleményüket a világgal, így egyáltalán nem volt  nehéz dolgom kiválasztani három delikvenst. 
Hogy mit tervezek e három szerencsétlennel? Megtudni róluk minél többet, a fantasztikszenzációs videóikon keresztül, ezzel is fejlesztve szégyenletes angoltudásom. Ti meg annyit fogtok az egészből érzékelni, hogy bizonyos időközönként jövök egy ilyen kis poszttal, ahol elmesélem, a két poszt közötti időben mi mindent sikerült kiderítenem, persze az egészet olyan fannisan idiótán. A nulladik rész pedig arról szól, hogy lássátok, mennyire elképzelhetetlenül informálatlan vagyok a témában. Hogy láthassam a fejlődést magamon, ehh. Akkor miket is tudok róluk atm?
Dan Howell
Ha ötszáz gifset nem bukkant fel róla a tumblimom eddig, akkor egy sem. Komolyan, ez a srác mindenhol ott van. Így létezhet az is, hogy életem egyetlen ilyen videóját az ő prezentálásában láttam, ahol az internetes szlenget elemezte egy felettébb lelkes ikerpárral, akikről igen, lesz még szó. Ehh. Amúgy annyit még tudok, hogy brit, mert a BBC-n megy valami műsoruk Phillel ( who the hell is phil?) , amikkel mindig szemezek, amikor a BBC yt csatornáján keresek covereket, de még egyet sem sikerült megnyitnom. Gondolom, ezentúl muszáj lesz :D Jajj szóval csak innen gondolom amúgy, hogy brit. Meg hogy rengetegen odavannak érte, tehát valószínűleg ez velem is így lesz. Majd meglátjuk.
Jack és Finn Harries
Egyértelműen következett az előzőből, hogy az ikreket nem hagyhattam ki a listámból, mert őket legalább már hallottam beszélni, érteni fogom őket, már így elsőre is asdfghjkl kedvenceim, britek (asszem), meg úgy minden. Sőt, valahol egyszer még azt is olvastam, hogy ezt az egész youtuberkedést Jack kezdte, és Finn csak később csatlakozott, úristen, túltengek az információval. Érdekel, mit alkotnak majd, úgyhogy alig várom az ő videóikat is. 
Tyler Oakley
Na hát róla aztán ténylegesen annyi infóm van, hogy Dan és az ikrek elbújhatnának. Csillogok -villogok, mert tudom, hogy Tyler egy amerikai meleg srác. Ahh, borzasztó ez a tájékozottság. Na jó, azért még azt is tudom twitterről, hogy imádja a One Directiont, hogy Harry egyszer retweetelte, és akkor nagyon kellett neki örülni, meg mintha Lady Gagát és Justint is szeretné, de erre már nem mernék megesküdni. Gondolom erre a jövőben mind sor fog kerülni, ha már okosabb leszek. 

Ennyi mára, a közeljövőben pedig kiderül, mi derül ki. Vagyis én mit jegyzek meg az első videók tartalmából. 

Ti hogy álltok a Youtube-os vloggerekkel? Nézitek őket? Vannak kedvenceitek? Volt már bármilyen élményetek az én választottjaimmal? 


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Booktube 4eva! :D A rendes vloggerek közül pedig csak Hola, Soy German videóit nézem, aki egy chilei srác és hihetetlenül vicces videókat tud csinálni. :D

    VálaszTörlés
  2. Joey Graceffa
    Shane Dawson
    stb

    VálaszTörlés
  3. Óó, Daniel James Howell, my precious little shit. Konkrétan az életem felét azzal töltöm mióta rátaláltam, hogy a miatta támadó fangörcseimmel küszködök. (A másik felét a Phil által okozott fangörcsök teszik ki...) Sok szerencsét, Fanni!

    VálaszTörlés
  4. Általában nem vagyok oda a sima vloggerekért, de Tylerért egyszerűen rajongok. Annyira aranyos! Még a FineBrosból ismertem meg úgy féléve a többi youtuberrel együtt. Jacksfilms, Shane, Dan, Epic Meal Time etc.

    VálaszTörlés

Flickr Images